Regia:Jason Reitman
Roluri principale:George Clooney, Vera Farmiga, Anna Kendrick
Gen:Comedie, Dramă
Durata:109
Producător:Rickshaw Productions
Premiera în România:29.01.2010

Dramă și comedie în același timp, "Sus, în aer" este povestea unei convertiri cu un final ambivalent moral. Subiectul este izolatul din punct de vedere emoțional, dar, ciudat, mulțumitul afacerist Ryan Bingham (George Clooney). El își petrece cea mai mare parte din timp în hoteluri și aeroporturi, zburând din oraș în oraș pentru a da afară angajați în numele angajatorilor. El ține de asemenea un seminar în care se folosește de imaginea rucsacului pentru greutățile apăsătoare, ținând nu doar de aspectul material ci și de familie și relații sociale.

Dar stilul de viață fără casă al lui Ryan este amenințat atunci când noua sa colegă, Natalie (Anna Kendrick), foarte pricepută la calculatoare, vine să reducă cheltuielile companiei cu ideea de a comunica demisiile prin internet. Astfel Ryan ar trebui să rămână pe veci în biroul său din Tulsa, Oklahoma. El o ia atunci pe Natalie într-un circuit, pentru a-i demonstra inutilitatea planului, demonstrând de ce e nevoie pentru așa ceva: de o combinație de calm nesimțit și compasiune psihologică. (Unele scene cu angajați tulburați de decizia de a fi dați afară au fost filmări reale.)

O altă amenințare pentru coconul lui Ryan este relația sa cu o femeie tot de afaceri, Alex (Vera Farmiga), care de la sex ocazional pare a se transforma în ceva mai profund. Ea îl invită pe Ryan la nunta surorii, ocazie cu care acesta va reflecta mai adânc la valoarea familiei. Regizorul și co-scenaristul Jason Reitman, bazându-se pe un roman de Walter Kirn, oferă un film la început captivant și bine jucat. Stilul de viață fără angajamente al eroului principal pare a fi pe punctul de a se schimba radical, dar aceste semne intermediare se dovedesc în cele din urmă accidente, cu prea puțin impact spiritual.

Filmul conține scene adultere neexplicite, nuditate feminină, discuții pe teme sexuale, blasfemii și expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul L - adică limitat, respectiv film problematic chiar și pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.