Regia:Pierre Morel
Roluri principale:John Travolta, Jonathan Rhys Meyers
Gen:Acțiune, Crimă, Thriller
Durata:94
Producător:Europa Corp.
Premiera în România:05.02.2010

Deși uneori încearcă să pozeze în film cu mesaje morale serioase, thrillerul de spionaj "Din Paris, cu dragoste" este în cea mai mare parte despre camaraderia masculină, pigmentat cu multă violență. În centru se află diplomatul american aflat la Paris, James Reese (Jonathan Rhys Meyers), care este și agent CIA începător, și Charlie Wax (John Travolta), mult mai experimentat - și neortodox ca stil - pe care Reese trebuie să îl însoțească și asiste.

Până acum Reese a avut parte doar de misiuni mărunte, precum schimbarea plăcuțelor de înmatriculare de la mașini, pentru a evita urmărirea lor. Noua misiune pare a fi o rupere a acestei rutine, dar se va dovedi mai mult decât atât. Wav este imposibil de controlat, iar în căutarea vânzătorilor de droguri și a teroriștilor acesta dovedește a nu avea milă, tăind și împușcând foarte relaxat. Bulversat de numărul mare de cadavre ce zboară împrejurul lor, Reese se oprește la un moment în fața unei oglinzi, întrebându-se ce i se întâmplă. După câteva secunde este însă din nou în mijlocul exploziilor, cu un pas în urma lui Wax.

Reese are o prietenă, Caroline (Kasia Smutniak), care pare a-l răbda în ciuda meseriei riscante (cel puțin teoretic). În mod ciudat, ea îl cere de soț la începutul filmului. Relația lor va intra în criză atunci când va da de el și de Wax alături de o prostituată. Împăcarea ar putea veni când cei doi vor lua cina cu ea... dar urmează unele surprize. Regizat de Pierre Morel și cu scenariul semnat de Adi Hasak, filmul este uneori amuzant, dar plin de înjurături. În plus lipsa de respect al lui Wax față de viețile omenești e cumva glorificată, ceea ce este regretabil.

Filmul conține în mod constant violență plină de sânge, relații sexuale neexplicite cu o prostituată, folosire de droguri și înjurături. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.