Regia:Marc Lawrence
Roluri principale:Sarah Jessica Parker, Hugh Grant
Gen:Comedie, Romantic, Dragoste
Durata:105
Producător:Columbia Pictures
Premiera în România:15.01.2010

Nu pentru prima oară pe ecran vedem cum oameni super-sofisticați descoperă bucuria vieții trăite în simplitate - așa se întâmplă și în predictibila comedie romantică "Ce-o fi cu soții Morgan?" În acest caz ei sunt însă forțați să se retragă în natură, departe de tehnologie, dar faptul va fi desigur benefic, atât pentru Paul (Hugh Grant) cât și pentru Meryl (Sarah Jessica Parker) Morgan, înstrăinați de ceva vreme.

Aflăm în timp că frumoasa agentă de vânzări de locuință Meryl l-a alungat pe avocatul Paul de la ușa ei pentru că i-a fost infidel în timpul unei călătorii de afaceri. Paul regretă amarnic greșeala făcută, dar eforturile lui de a se împăca nu par să conducă nicăieri. Trăiesc separat, dar nu divorțați. Însă în primele cadre ale filmului ei asistă la uciderea unuia dintre clienții lui Meryl, ambii devenind astfel martori importanți. Criminalul (Michael Kelly) este pe urmele lor, iar poliția nu are ce să facă și îi înscrie în programul de protecție a martorilor, decizând să îi trimită tocmai în Ray, Wyo. Ajunși acolo, ei vor fi cazați la agentul federal Clay Wheeler (Sam Elliott) și soția sa pasionată de arme, Emma (Mary Steenburgen).

În timp ce Paul și Meryl află cum arată cerul cu stele la țară, spre deosebire de New York-ul poluat, relația dintre ei începe să crească, în ciuda neîncrederii ei. La un moment dat își vor reînnoi într-un mod neconvențional promisiunile de la căsătorie. Filmul scenaristului și regizorului Marc Lawrence oferă o reflecție despre efectele negative ale infidelității, militând pentru depunerea de efort pentru salvarea căsniciilor în criză. Este în ansamblu curat, inclusiv ca limbaj, plăcuțel dar nu memorabil.

Filmul conține teme precum adulterul și infertilitatea, precum și câteva poante și expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.