Fighting

Regia:Dito Montiel
Roluri principale:Channing Tatum, Terrence Howard
Gen:Acțiune, Dramă
Producător:Rogue Pictures
Premiera în România:31.07.2009

Dialogul inteligent și prezentarea în general atrăgătoare a prieteniei sunt umbrite de violența intermitentă dar intensă din drama "Hai! Ne batem!", pe tema boxului. Ajuns din Birmingham în New York, Shawn MacArthur (Channing Tatum) își duce existența de pe o zi pe alta, vânzând la colț de stradă cărți "Harry Potter". Din motive pe care scenariul lui Robert Munic și Dito Montiel nu le arată foarte clar, el atrage atenția antrenorului de box Harvey Boarden (Terrence Howard).

Acesta îl testează punându-l pe unul dintre favoriții lui să provoace o luptă. Satisfăcut că Shawn are ceea ce îi trebuie pentru luptele ilegale, Harvey îl introduce rapid într-un meci, care duce la una dintre scenele ce ignoră regulile relativ civilizate stabilite pentru astfel de lupte de Marchizul de Queensberry. Nu există ringuri și nici runde în aceste meciuri, și singurul mod de a câștiga este acela de a-l aduce pe oponentul tău în stare de inconștiență.

La fel de persistent în iubire ca și în luptă, Shawn o curtează pe chelnerița într-un club de noapte Zulay (Zulay Henao), mamă singură, a cărei indiferență față de el de la început este depășită în parte de manierele lui de modă veche. În timp ce dorința lui prietenească de a o ajuta pe Zulay în dificultățile pe care ea le întâmpină din punct de vedere economic este lăudabilă, relația lor devine prematur sexuală. Acesta este un element în plus care trage în jos ceea ce ar fi putut fi o poveste atrăgătoare despre lupta pentru depășirea încercărilor.

Filmul conține bătăi violente, relații sexuale premaritale și limbaj vulgar și necizelat. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul L - adică limitat, respectiv film problematic chiar și pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.