Regia:Andy Fickman
Roluri principale:Dwayne Johnson, Carla Gugino
Gen:Aventuri, Comedie, SF, Thriller
Durata:98
Producător:Gunn Films
Premiera în România:26.06.2009

Fanii filmelor "Escape to Witch Mountain" și "Return from Witch Mountain" vor fi încântați de remake-ul regizat de Andy Fickman, "Cursa spre Witch Mountain", care aduce un omagiu filmelor din anii '70, punând însă amprenta tehnologiilor secolului XXI, cu speranța că va atrage astfel o nouă generație de fani.

Aventura științifico-fantastică îl are în centru pe un șofer de taxi din Las Vegas, Jack Bruno (Dwayne Johnson), fost pușcăriaș, care a lăsat în urmă furturile de mașini. Printre clienții lui se numără și Alex Friedman (Carla Gugino), astrofizician, discreditată pentru teoriile ei despre viața extraterestră și venită în LA pentru o conferință despre OZN-uri. Dar problemele apar când doi tineri, Sara (AnnaSophia Robb) și Seth (Alexander Ludwig), se materializează în taxiul lui și îi cer să îi ducă departe - Jack va trebui să admită în cele din urmă că cei doi sunt extratereștri. Sara are puteri telepatice și telekinetice, în timp ce fratele ei își poate schimba densitatea trupului (și astfel trece de exemplu prin obiecte solide).

Misiunea lor imediată este să apere pământul de un monstru, Siphon, iar Jack va apela pentru aceasta la ajutorul Alexei. Bineînțeles, pe parcurs apar tot felul de complicații, precum sechestrarea navei extraterestre a copiilor într-o clădire secretă a guvernului pe Muntele Vrăjitoarei. Tot ca tribut filmului original, în remake apar vechii eroi, Ike Eissinmann și Kim Richards (Tony și Tia pe atunci). Ca la orice film Disney există diverse valori promovate, precum prietenia, solidaritatea, curajul. Jack își răscumpără trecutul ajutându-i dezinteresat pe copii, chiar cu riscul de a se întoarce în închisoare. Între el și Alex apare o mică romanță ce nu trece de nivelul sărutului. Per ansamblu este deci un film de familie, doar cei foarte mici putând avea unele probleme cu anumite scene ce i-ar putea speria.

Filmul conține anumite scene mai violente, cu explozii și foc de armă. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-II - adică pentru adulți și adolescenți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP - adică se recomandă acordul părinților.