The Hangover

Regia:Todd Phillips
Roluri principale:Ed Helms, Zach Galifianakis, Bradley Cooper
Durata:100
Producător:Green Hat Films
Premiera în România:12.06.2009

"Marea mahmureală" este una dintre acele comedii de-ale bărbaților, un asalt de 100 de minute de comportament bădăran, violență, stereotipuri rasiale și nuditate masculină de-a lungul unei povești subțiri. Trei prieteni - Stu Price (Ed Helms), Alan Garner (Zach Galifianakis) și Doug Billings (Justin Bartha) - îl iau pe mirele Phil Wenneck (Bradley Cooper) pentru o petrecere de burlaci la Las Vegas înainte de marele eveniment al nunții.

Ei se trezesc după o noapte de beție cu mirele lipsă, cu unul dintre ei căsătorit cu Jade (Heather Graham), cu un bebeluș în dulap și un tigru în baie (tigru ce îi aparține lui Mike Tyson). Revenindu-și din beție, cei trei prieteni vor să reconstruiască evenimentele din seara trecută pentru a-și da seama unde e mirele și cum să îl ducă la altar pentru nunta sa. Regizorul și producătorul Doug Phillips și scenariștii Jon Lucas și Doug Moore pornesc de la premisa că este amuzant când un om este lovit cu ușa de la mașină în față, și chiar mai amuzant când i se întâmplă unui bebeluș; că dacă un beat ce își face treburile este distractiv, când sunt trei sau patru e mai comic; și cireașa de pe tort este chinezul gol (Ken Jeong) ieșind din portbagajul mașinii.

Filmul are multe scene cu violență, limbaj vulgar, nuditate feminină și masculină, poante vulgare, implicând și copii. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.