Regia:Sam Raimi
Roluri principale:Alison Lohman, Justin Long
Gen:Horror, Thriller
Durata:99
Producător:Mandate Pictures
Premiera în România:12.06.2009

După ce și-a petrecut atâția ani cu seria "Omul păianjen", regizorul Sam Raimi se întoarce la genul horror cu filmul intitulat provocator "Târâtă în iad". Scenariul l-a scris împreună cu fratele său, Ivan Raimi, iar ceea ce a ieșit este un film cu multe scene de groază, dar altfel destul de inofensiv. O scenă din trecut ne arată soarta tristă a unui băiat din 1969 blestemat de țigani pentru că a furat un colier, după care ajungem în zilele noastre, la Los Angeles, unde o cunoaștem pe o agentă de împrumuturi bancare, Christine Brown (Alison Lohman).
Dornică de promovare, Christine este presată de șeful ei (David Paymer) să își asume deciziile dificile. Atunci când o bătrână cu un ochi de sticlă, doamna Ganush (Lorna Raver), vine pentru a cere a treia prelungire la plata ipotecii, Christine - acționând împotriva la ceea ce ar fi vrut ea de fapt - refuză cererea. Furioasă că a fost făcută de rușine, doamna Ganush o prinde pe Christine în parcare la sfârșitul zilei și aruncă asupra ei un blestem ca și cel din scenele de deschidere ale filmului.

Vom afla de la Rham Jas (Dileep Rao), vecinul ghicitor la care Christine apelează pentru ajutor, că este vorba de "blestemul Lamia" - timp de trei zile ea va fi urmărită și atacată de demoni ca niște țapi, numiți "lamia", după care va fi dusă în iad. Cu ajutorul scepticului ei prieten, Clay (Justin Long), Christine face toate eforturile pentru a scăpa de blestem. Lohman reușește să atragă publicul de partea ei, în această luptă disperată, plină de elemente oculte și de premise dubioase - precum că cineva poate trimite pe altcineva în iad - ce nu trebuie luate în serios.

Filmul conține violență, situații premaritale, blasfemii și înjurături. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.