Sex Drive

Regia:Sean Anders
Roluri principale:Josh Zuckerman, Amanda Crew
Durata:109
Producător:Summit Entertainment
Premiera în România:19.12.2008

Deși aspectul romantic învinge în cele din urmă, parțial cel puțin, desfrânarea din "În SEXcursie", film regizat de Sean Ander, care a și scris scenariul alături de John Morris, face această călătorie una neplăcută. Filmul ecranizează romanul lui Andy Behrens "All the Way", povestea unui nefericit băiat de 18 ani pe numele lui Ian (Josh Zuckerman), de care își bate joc în permanență fratele lui mai mare, Rex (James Marsden). În plus nici slujba pe care o are Ian nu îl ajută prea mult: distribuie cupoane într-un mall îmbrăcat ca o gogoașă uriașă.

Neîndemânatic cu fetele, Ian este disperat să scape de virginitate. Astfel că atunci când întâlnește online o femeie ispititoare (Katrina Bowden) - care se prezintă ca domnișoara Tasty - și care îl invită în orașul ei, Knoxville, Ian fură mașina sport a fratelui său și o pornește la drum. Cei mai buni prieteni ai lui vin cu el: Lance (Clark Duke) și Felicia (Amanda Crew), ei crezând că Ian își vizitează o bunică bolnavă. Ian e îndrăgostit pe ascuns de Felicia, care e atrasă însă de aparent indiferentul Lance. Prestațiile bune vin din partea lui Marsden, cu energia lui nebună, și Seth Green, în rolul unui mecanic auto din comunitatea Amish. Dar vulgaritatea constantă și percepția eronată asupra sexualității umane fac filmul de nerecomandat.

Filmul conține mult conținut sexual, inclusiv scene nonmaritale, nuditate masculină și feminină, expresii necizelate și consum de băutură. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.