Regia:Jeff Lowell
Roluri principale:Eva Longoria Parker, Paul Rudd, Lake Bell
Gen:Comedie, Fantastic, Romantic
Durata:95
Producător:Gold Circle Films
Premiera în România:12.09.2008

În comedia romantică "Numai peste cadavrul ei", Ashley (Lake Bell), medium și furnizor de alimente, se îndrăgostește de clientul ei reticent, veterinarul Henry (Paul Rudd), care este în doliu după logodnica sa, Kate (Eva Longoria Parker). Aceasta a murit în ziua nunții lor atunci când a căzut peste ea un înger în mărime naturală făcut din gheață. Sculptorul, interpretat de Stephen Root, va muri și el ceva mai târziu, și devine un îndrumător astral pentru Kate.

Un an mai târziu, Henry, care încă suferă, este împins de bine intenționata dar băgăreața lui soră Chloe (Lindsay Sloane) să o vadă pe Ashley. Aceasta, lucrând în tandem cu partenerul ei de afaceri Dan (Jason Biggs), presupus homosexual, nu reușește să intre în contact cu "lumea cealaltă", întărind scepticismul lui Henry. Dar Chloe o va convinge pe Ashley să mai încerce, și după proteste etice Ashley acceptă să ia jurnalul lui Kate pentru ca, cu informațiile de acolo, să poată pretinde că recepționează cu adevărat mesaje de dincolo.

Ashley regizează o întâlnire întâmplătoare, și șiretlicul funcționează cu adevărat. Dar de această dată, geloasa Kate se materializează cu adevărat și arată clar că dorește ca Ashley să îl lase în pace pe fostul ei iubit. Ashley se sperie și evită apelurile telefonice și vizitele lui Henry, care s-a îndrăgostit cu adevărat de ea. În cele din urmă, Ashley se hotărăște să își sfideze vizitatorul spectral și să își urmeze inima. Acest lucru o determină pe Kate să facă tot ce poate pentru a sabota idila care se înfiripă.

Parker și Bell nu strălucesc deloc în aceste roluri, și deși Rudd s-a dovedit a fi un actor bun în alte filme, se irosește în acest rol. Ca element pozitiv, conținutul sexual explicit este minim, deși există o nu prea amuzantă scenă în dormitor cu Henry și Ashley, pe care Kate o distruge imitând sunetele care însoțesc flatulența. Există un personaj destul de pozitiv prezentat, dar cu stereotipuri, al unui preot interpretat de W. Morgan Sheppard. Ashley apelează la el în speranța că va putea exorciza fantoma lui Kate. Mai sunt și alte scene în care el apare ca o prezență benefică.

Filmul conține câteva blasfemii și limbaj necizelat, referințe sexuale și homosexuale, sugerarea unei relații sexuale nemaritale, umor vulgar și scurtă nuditate parțială feminină. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.