Roluri principale:Adam Sandler
Gen:Acțiune, Comedie
Durata:112
Rating:O (AP-13)
Producător:Happy Madison, Relativity Media
Premiera în România:01.08.2008

"Nu te pune cu Zohan" îl are în centru pe un agent dintr-o trupă israeliană de comando care părăsește o ilustră carieră militară pentru a-și împlini visul de a deveni un hair-stylist în America. Un erou național, Zohan Dvir, câștigă reputația de vitejie în rândul clientelei lui de la un salon de frumusețe: femei în vârstă care îi admiră virilitatea și sacrificiul de sine într-un alt domeniu, implicând feminitatea lor neglijată. Poate cel mai bun lucru care poate fi spus despre acest film este acela că un mesaj despre înțelegerea interculturală se întrețese cu elementele imorale și vulgare, făcându-l mai puțin strident și mai puțin ofensiv decât ultimul efort al lui Sandler, "Vă declar soț și... soție?", de asemenea regizat de Dennis Dugan.

Sandler, Robert Smigel și Judd Apatow semnează scenariul, în care Zohan își părăsește datoriile militare în timpul unei confruntări cu dușmanul lui palestinian, Phantom (John Turturro). Înscenându-și propria moarte, el merge la New York în speranța de la lucra în salonul de coafură al lui Paul Mitchell. Agilitatea și bravura lui îi sunt încă de folos, dar perspectivele inițiale îi sunt subminate de înclinația lui pentru stilurile disco și retro. În cele din urmă obține o slujbă într-un salon condus de palestiniana Dalia (Emmanuelle Chriqui), și afecțiunea lui pentru ea conduce la un neverosimil progres în cauza păcii din Orientul Mijlociu, când reușește să aducă armonia între evrei și arabi într-un bloc din Manhattan.

Filmul are un ridicat conținut sexual (mult din el implicând persoane în vârstă), numeroase referințe cu caracter sexual, nenumărate gesturi obscene, mult limbaj vulgar și necizelat, nuditate parțială masculină și feminină, remarci rasiale și religioase discreditante, și ceva violență. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.