Regia:Peter Berg
Roluri principale:Will Smith
Gen:Acțiune, Comedie, Dramă, Fantastic
Durata:92
Producător:Blue Light/Weed Road Pictures/Overbrook
Premiera în România:04.07.2008

"Hancock" oferă o nouă răsturnare a unui cunoscut gen hollywoodian, prezentându-le spectatorilor un super-erou care suferă de indigestie, este alcoolic și distrugător de stupid. În ciuda evidentelor lui lipsuri, personajul care dă și numele filmului (Will Smith) este un hotărât făcător de bine, dar actele lui bine-intenționate conduc adesea la dezastre. De exemplu, oprește o urmărire în mare viteză între mașini, nu înainte însă de a distruge câteva vehicule care trec pe acolo; salvează o balenă eșuată pe plajă dar în procesul de salvare scufundă un iaht.

Când idealistul director de relații publice Ray (Jason Bateman) este prins pe șinele de cale ferată și Hancock îi salvează viața, Ray dorește să îi întoarcă favoarea schimbându-l pe noul lui prieten și îmbunătățindu-i imaginea. Ca un prim pas, îl aduce acasă pe în mod normal nesociabilul Hancock - pe care abilitățile lui unice și amnezia privind viața lui de dinainte îl împiedică să se apropie de oameni - să o întâlnească pe soția lui, Mary (Charlize Theron), și pe fiul lor, Aaron (Jae Head).

În timp ce tânărul Aaron devine curând un fan entuziast, sceptica Mary pare a nu avea încredere în Hancock și îi cere lui Ray să păstreze distanța. Disprețul arătat de ea față de poznele lui Hancock vrea de fapt să mascheze atracția față de cel mai recent client al soțului ei, și sentimentul este reciproc. Ceea ce se întâmplă în continuare este o total neașteptată răsturnare de situație. Deși felul de a fi și stilul de viață ale lui Hancock sunt prezentate în mod comic, greșelile lui din punct de vedere moral nu sunt niciodată deghizate în virtuți. Viața puternică de familie a lui Ray și Mary este scoasă în evidență, în contrast cu solitudinea vulnerabilă a lui Hancock.

Filmul conține acțiune fantastică moderată ca intensitate, nuditate parțială, umor vulgar, limbaj necizelat și vulgar, o blasfemie și un gest obscen. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.