Regia:Louis Leterrier
Roluri principale:Edward Norton, Liv Tyler, Tim Roth, William Hurt
Gen:Acțiune, Fantastic, SF
Durata:112
Producător:Marvel Enterprises
Premiera în România:13.06.2008

Otrăvit de radiații gamma în cadrul unui experiment al armatei, omul de știință dr. Bruce Banner (Edward Norton) descoperă că se transformă, atunci când este suficient provocat, în titularul uriaș verde și furios. Încercând să scape de mânia ucigătoare a alter ego-ului lui, Banner ajunge în mahalalele din Rio de Janeiro, Brazilia, unde se angajează într-o fabrică de îmbuteliere, în timp ce caută un leac.

Îl urmărește fără încetare conducătorul proiectului ce i-a fost fatidic, generalul Thaddeus Ross (William Hurt), care intenționează să exploateze puterile distructive ale lui Hulk. Ross are un aliat dezagreabil în Emil Blonsky (Tim Roth), un ofițer britanic aflat în vizită, a cărui prezență de această parte a baricadei nu este niciodată explicată în mod adecvat, dar a cărui obsesie pentru a deveni un luptător invincibil îl face să fie concentrat pe căutarea uriașului.

Singura persoană pe care Hulk nu o va ataca niciodată este fosta prietenă și colegă a lui Banner, Betty (Liv Tyler), care întâmplător este și fiica generalului. Singura supraviețuitoare a primului lui atac sălbatic, ea încearcă să își continue viața, având un nou prieten, dar îi este încă dor de Banner. Un accident de la fabrica unde lucrează Banner îi furnizează generalului indiciul de care are nevoie pentru a da de urma acestuia. Cu Blonsky la conducere, o trupă de comando îl urmărește pe fugar. Dar se trezesc în curând că mai au de a face cu un alt monstru.

Între urmăririle care îți taie respirația și scenele de luptă efectivă, această ultimă intensă adaptare cu cunoscutul personaj de benzi desenate, regizată de Louis Leterrier, atinge grave probleme morale privind folosirea forței și manipularea biologiei umane, ambele având considerabile rezonanțe în viața reală. Dar inițial inocenta prezentare a poveștii de dragoste a personajelor principale este risipită mai apoi într-o scenă care sugerează relații premaritale, împiedicând astfel recomandarea pentru spectatori mai mici.

Filmul conține relații sexuale premaritale sugerate, nuditate parțială, violență stilizată, scene medicale dureroase, puțin umor vulgar, și ocazional limbaj vulgar și necizelat; poate fi acceptabil pentru adolescenți mai mari. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.