Regia:Nelson McCormick
Roluri principale:Brittany Snow, Johnathon Schaech
Gen:Horror, Mister, Thriller
Durata:87
Producător:Original Film, Newmarket Films
Premiera în România:06.06.2008

Pe când era boboc la liceu, Donna (Brittany Snow) a atras atenția nedorită a obsedatului profesor Richard Fenton (Johnathon Schaech). Când părinții ei au obținut un ordin de restricție, el a reacționat înjunghiind mortal familia fetei: părinții și fratele ei mai mic. Scăpând de pedeapsa cu moartea pe motiv de nebunie, Fenton a fost internat într-un spital pentru boli mintale. Apropiindu-se balul de absolvire, Donna face progrese remarcabile în a depăși drama pe care a trăit-o. Dar când noaptea cea mare a ei începe, detectivul de poliție Winn (Idris Elba) află că Fenton a fugit din spital.

În timp ce Donna și prietenul ei, Bobby (Scott Porter), dansează fericiți și își fac planuri de viitor, unul câte unul prietenii lor încep să dispară. Winn sosește la hotelul unde are loc balul, dar criminalul reușește în continuare să îi scape printre degete. Atunci când nu țipă, personajele din acest întunecat film fac schimb de replici destul de banale și plictisitoare despre povești de dragoste adolescentine. Omagiul adus de regizorul Nelson McCormick filmului din 1980 cu același nume este mai este mai reținut decât alte exemple din acest gen de filme, dar în final numărătoarea cadavrelor este tot mare.

Filmul conține violență cu vărsare de sânge, consum de alcool de către minori, înjurături, limbaj necizelat, unele blasfemii, aluzii și discuții cu caracter sexual. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul L - adică limitat, respectiv film problematic chiar și pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.