Regia:Tom Vaughan
Roluri principale:Cameron Diaz, Ashton Kutcher
Durata:99
Rating:O (AP-13)
Producător:Mosaic Media Group
Premiera în România:30.05.2008

În "Mariaj de Vegas", Joy (Cameron Diaz), căreia tocmai i-a dat papucii prietenul pe care îl avea de mult timp, Mason (Jason Sudeikis), și Jack (Ashton Kutcher), un pierde-vară afemeiat care a fost concediat de propriul său tată (Treat Williams), se trezesc nu prea fericiți într-o dimineață în Las Vegas, dându-și seama că s-au căsătorit.

Cum au ajuns aici? Pentru a-și îneca fiecare amarul lui, cei doi new-york-ezi, la început străini unul de celălalt, au pornit spre Las Vegas - împreună fiecare cu cel mai bun prieten - Tipper (Lake Bell) și Steve (Rob Corddry), acesta din urmă fiind de asemenea avocatul lui Jack. Întâlnindu-se când sunt cazați accidental în aceeași cameră de hotel, ei ajung să se distreze împreună, se îmbată zdravăn, și Joy se trezește a doua zi dimineață cu un inel pe deget, spre rușinea și regretul ei și al lui Jack.

Mai târziu în cazino, ei cad de acord în mod amiabil să se despartă, dar chiar pe când se îndepărtează unul de celălalt, Jack bagă moneda lui Joy într-un automat de jocuri de noroc, și câștigă jackpot-ul. Când se întorc acasă, un judecător (Dennis Miller) le cere să încerce să facă să funcționeze mariajul lor timp de șase luni înainte de a stabili cine păstrează câștigul de 3 milioane.

Deși are ca plus faptul că scenele de sex în sine lipsesc, comedia romantică a regizorului Tom Vaughan este destul de searbădă. Prin comparație, comediile grosolane ale lui Judd Apatow sunt un model de delicatețe și inteligență. În cele din urmă, amândouă personajele principale își redobândesc ceva din demnitatea lor în scenele de final mai senine ale filmului. Queen Latifah oferă și ea câteva momente de binevenită seninătate în rolul înțelegătoarei consiliere matrimoniale numite de tribunal.

Filmul conține mult umor vulgar, sugerarea coabitării premaritale, elemente vulgare, îmbrăcăminte redusă, mult limbaj necizelat și o blasfemie. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.