Regia:Woody Allen
Roluri principale:Scarlett Johansson, Hugh Jackman
Gen:Comedie, Fantastic, Mister
Durata:96
Producător:BBC Film
Premiera în România:16.05.2008

În "Bomba zilei", un alt reușit film regizat de Woody Allen, Scarlett Johansson este stângacea studentă la jurnalism Sondra Pransky, hotărâtă să îi ia un interviu exclusiv regizorului Mike Tinsley (Kevin McNally), chiar dacă aceasta ar însemna să se culce cu el. Asistând într-o seară la un spectacol de divertisment, este recrutată de un magician de mâna a doua, Sid Waterman (Woody Allen), cu numele de scenă Splendini, să participe la numărul lui de dispariție.

Când intră în cutia lui "magică", ea are de-a face cu stafia reporterului de investigație Joe Strombel (Ian McShane), pe care îl vedem înainte în drumul lui spre Hades, unde un alt suflet al unei persoane recent decedate (Fenella Woolgar) îi spune că moartea ei neașteptată s-ar putea datora unui anume Peter Lyman (Hugh Jackman). Acesta este fiul bogat al unui lord britanic, și ar putea fi foarte bine "ucigașul cu cartea de tarot" care a ucis, într-un stil asemănător cu acela al lui Jack Spintecătorul, mai multe prostituate. Joe îi relatează toate acestea Sondrei, care, după spectacol, îl informează pe scepticul Sid ce a aflat. Tocmai când e pe punctul de a o trimite la plimbare, considerând-o nebună, îl vede el însuși pe Joe.

În continuare, Sondra și Sid, care acum se dă drept tatăl ei, își iau alte nume și își unesc forțele pentru a verifica informațiile de la Joe. Ei ajung să îl cunoască pe Lyman aranjând o întâlnire întâmplătoare la clubul lui exclusiv, unde ea se face că se îneacă în piscina clubului. După ce Lyman o "salvează", îi invită pe tată și fiică pe moșia familiei, și inevitabila poveste de dragoste se înfiripă. Nu sunt scene directe de sex, dar din păcate Sondra este tot atât de dispusă să fie sedusă în pat de Lyman cum era și în cazul lui Tinsley.

Sondra continuă să aibă ochii deschiși pentru povestea ei bombă, și încearcă să îl convingă pe neîncrezătorul editor al lui Joe, Mr. Malcolm (Charles Dance), că este pe urmele la ceva. De aici, filmul se aseamănă cu "Suspiciunea" lui Hitchcock, în care Joan Fontaine se întreabă dacă Cary Grant este sau nu ucigașul - deși aici Sondra are prea multă stăpânire de sine pentru a părea vreodată cu adevărat înspăimântată.

Filmul conține câteva blasfemii, o eroină promiscuă, situații premaritale și referire la prostituție. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.