Regia:Masayuki Ochiai
Roluri principale:Joshua Jackson, Rachael Taylor
Gen:Horror, Mister, Thriller
Durata:85
Producător:Regency Enterprises
Premiera în România:09.05.2008

Un cuplu din Brooklyn trece printr-o lună de miere infernală în "Fotografii bântuite", o obscură poveste de groază. La scurt timp după ce sosesc în Japonia pentru ceea ce va fi parțial și o călătorie de afaceri, fotograful Ben Shaw (Joshua Jackson) și proaspăta lui soție, Jane (Rachael Taylor), călătoresc noaptea cu mașina când o tânără (Megumi Okina) apare pe neașteptate în mijlocul drumului și ei o lovesc cu mașina. Cei doi sunt ușor răniți și își pierd pentru un timp cunoștința. Când își revin, orice urmă a fetei a dispărut.

Ben dorește să uite incidentul, dar Jane este bântuită de el, cu atât mai mult cu cât figura fantomatică a victimei lor neidentificate începe să apară în fundalul atât al fotografiilor lui profesioniste, cât și al celor făcute de ea în vacanță. Jane consultă un expert în "fotografia spiritelor" (un subiect popular pentru japonezi, se pare) și analizează imaginile pentru indicii. În cele din urmă descoperă că fantoma nu este străină de soțul ei sau de prietenii lui din lumea modelingului, Bruno (David Denman) and Adam (John Hensley). Filmul regizorului Masayuki Ochiai este un remake al unui film japonez din 2004. Deși nu este atât de gratuit sângeros ca alte oferte de același gen, filmului "Fotografii bântuite" îi lipsește coerența și originalitatea.

Filmul conține relații sexuale nemaritale sugerate, vulgaritate, blasfemii, o sinucidere și referințe la viol. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.