Regia:David Ayer
Roluri principale:Keanu Reeves, Hugh Laurie
Gen:Crimă, Dramă, Thriller
Durata:107
Producător:Regency Enterprises
Premiera în România:18.04.2008

"Stăpânii străzilor" este o sângeroasă și întunecată dramă polițistă despre un polițist corupt, Ludlow (Keanu Reeves), care plantează probe, mereu protejat de liderul unității, căpitanul Wander (Forest Whitaker). Dar când colegul Washington (Terry Crews) spune despre învârtelile lui Ludlow căpitanului ofițer Biggs (Hugh Laurie), Ludlow este hotărât să își intimideze fostul prieten pentru a-l face să tacă.

Ignorând ordinul lui Wander de a sta departe de Washington, Ludlow îl atrage la un magazin. Pe drum vede doi membrii ai unei găști, serios înarmați. Își dă seama că aceștia vor să jefuiască magazinul și încearcă să îl avertizeze pe Washington, dar e prea târziu. Ludlow încearcă să îl apere, dar Washington este prins într-o rafală de gloanțe, cel puțin unul venind din arma lui Ludlow (că a țintit spre Washington sau în spatele lui, nu se va lămuri în film). Începe o investigație, condusă de detectivul Diskant (Chris Evans), pe care Ludlow îl convinge să intre în hora sa de urmărire a celor doi autori ai atacului de la magazin. James Ellroy, care și-a adaptat pentru film propriul roman, și regizorul David Ayer ne oferă un film cu multe răsturnări dar și probleme morale, uneori părându-se a se justifica violența băieților buni.

Filmul conține crime, torturi, bătăi, nuditate, limbaj necizelat, blasfemii, viol și referințe la prostituție. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul L - adică limitat, respectiv film problematic chiar și pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.