Regia:Pete Travis
Roluri principale:Dennis Quaid, Matthew Fox, William Hurt, Forest Whitaker
Gen:Acțiune, Dramă, Thriller
Durata:90
Producător:Original Film
Premiera în România:04.04.2008

Așa după cum un înțelept spunea odată, totul depinde de unghiul din care privești problema. Acest principiu se aplică și în "Fiecare vede altceva", un thriller despre o încercare de asasinare a președintelui SUA (William Hurt), ce ne oferă același eveniment din opt perspective diferite. Președintele Ashton se află în Salamanca, Spania, gata să țină un discurs la încheierea unei întâlniri de pace între Occident și liderii lumii arabe, când este împușcat. După câteva minute câteva bombe sar în aer, provocând devastare și panică în frumoasa Plaza Mayor. (De fapt majoritatea filmărilor au fost realizate în Mexic.)

Printre participanți și spectatori sunt agenții serviciilor secrete Thomas Barnes (Dennis Quaid) și Kent Taylor (Matthew Fox), primul tocmai revenindu-și după un glonte primit pentru președinte în timpul tentativei de asasinat de acum un an; Howard Lewis (Forest Whitaker), un turist american cu o cameră video; producătoarea de televiziune Rex Brooks (Sigourney Weaver), ce privește evenimentele din studio; și Enrique (Eduardo Noriega), un ofițer de securitate cooptat de Barnes în învălmășeala evenimentelor.

Alte personaje, ale căror roluri vor deveni mai clare pe măsură ce filmul înaintează, sunt paramedicul Veronica (Ayelet Zurer), localnicul Suarez (Said Taghmaoui), care a început o conversație cu Howard în mijlocul mulțimii, Anna (Alicia Jaziz Zapien), o drăguță fetiță cu un con de înghețată ce este separată de mama ei, și nenumărați alții din scenele teribilului eveniment. A spune mai multe înseamnă a ruina revelațiile ce vin după fiecare versiune a evenimentelor. Regizorul Pete Travis demonstrează o mare afinitate pentru acest tip de material, în timp ce distribuția reușește să fie la înălțime. Quaid este strălucitor, realist în redarea agitației emoționale a personajului său. Whitaker este de asemenea foarte credibil. Scenariul este însă improbabil în mai multe puncte, și totuși inteligent.

Filmul conține multă violență, intensă, dar fără exagerări, multe expresii necizelate și blasfemii. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.