Roluri principale:Edward Burns, Shannyn Sossamon
Gen:Horror, Mister, Thriller
Durata:87
Rating:O (AP-13)
Producător:Alcon Entertainment
Premiera în România:22.02.2008

Telefonul sună... și te auzi pe tine cum mori! În mâinile unui scenarist și regizor mai creativ, un film horror precum "Apel nepreluat" ar fi putut fi mai cu imaginație, poate o comedie neagră despre forțele răului folosindu-se de telefoanele mobile pentru a răspândi teroare și moarte. Dar regizorul Eric Valette și scenaristul Andrew Klavan au adaptat producția japoneză din 2003, "Chakushin Ari", reducând din fericire din violența dar din păcate și din satira originalului. Rezultatul este un film horror cu audiența vizată formată din tineri.

Acțiunea are acum loc la un colegiu american. Un spirit răzbunător lasă mesaje pe telefoanele mobile ale studenților. (Ia mult până să îți dai seama care e sensul răzbunării printr-o poveste secundară slab dezvoltată despre un copil abuzat.) În mesajul pe care îl aud studenții este propria voce, de peste două zile, cu data și ora morții lor. Fantoma are preferință pentru mobile și nici chiar exorcismul unui evanghelist la un spectacol de televiziune nu îl poate opri din planurile sale. Shannyn Sossamon o interpretează pe înspăimântata dar totuși curajoasa studentă Beth Raymond. Edward Burns joacă rolul detectivului Jack Andrews. Deși filmul a dorit să obțină AP-13 ca rating, pentru cei mai tineri filmul este prea violent, plus secvențele cu copilul abuzat. În plus există o neinspirată scenă cu o imagine sacrilegă în timpul exorcismului, care ofensează creștinii.

Filmul conține expresii vulgare și blasfemii, multe morți cu diferite grade de violență, scene de teroare intensă, abuz asupra unei minore. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.