Regia:Richard Shepard
Roluri principale:Richard Gere, Terrence Howard
Gen:Dramă, Război
Durata:96
Producător:The Weinstein Company
Premiera în România:25.01.2008

În "Partida de vânătoare", o comedie neagră uneori interesantă, Richard Gere este Simon Hunt, un jurnalist de teren care a fost aruncat în umbră după o cădere nervoasă de acum câțiva ani în timp ce realiza reportaje despre războiul bosniac. O reîntâlnire surpriză cu un vechi coleg, fostul său cameraman Duck (Terrence Howard), care vine în regiune cu o însărcinare, îl conduce pe Simon la a sugera că are un fir pentru un material bombă: un interviu exclusiv cu un criminal de război notoriu care până acum a scăpat de eforturile internaționale de căutare în și în jurul Sarajevo. El susține că contactele lui i-au permis să afle reședința fictivului Boghanovic, cunoscut ca The Fox. Benjamin (Jesse Eisenberg), un reporter începător, fiul unuia dintre directorii rețelei de televiziune, insistă să se țină după ei, și puțin probabilul trio pornește în căutarea "prăzii" lor, Simon dezvăluind că de fapt îl vor captura.

Filmul a fost adaptat după articolul jurnalistului Scott Anderson din revista Esquire: "Ce am făcut în vacanța mea de vară", care relata cum Anderson și alți patru jurnaliști, care au realizat cu toții în trecut reportaje din Balcani, s-au reîntors la Sarajevo în anul 2000 și s-au decis să îl prindă pe criminalul de război Radovan Karadicz. În timpul misiunii lor, autoritățile locale îi cred a fi agenți CIA, încurcătură care apare și în film. Amestecul de dramă și comedie neagră al scenaristului-regizor Richard Shepard este bun pe alocuri, dar nu în întregime, și în ciuda plusurilor individuale și a condamnării implicite puternice a inacțiunii guvernamentale (de exemplu, Națiunile Unite, CIA și Uniunea Europeană) în prinderea criminalilor de război, per ansamblu nu reușește să fie convingător.

Filmul conține limbaj necizelat și vulgar gratuit; nuditate parțială feminină; oarecare violență incluzând tortură; vânătoarea unei vulpi; referințe sexuale; o scurtă scenă de sexualitate; și situații premaritale. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul L - adică limitat, respectiv film problematic chiar și pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.