Roluri principale:Dwayne The Rock Johnson, Kyra Sedgwick
Gen:Comedie, Familie, Sport
Durata:110
Rating:A-I (AP)
Producător:Walt Disney Pictures
Premiera în România:25.01.2008

Un film care combină fotbalul cu baletul, punând și o doză sănătoasă de sentiment, cu siguranță că are câte ceva pentru fiecare. Deși povestea este în sine cam neplauzibilă, această comedie, gândită în special pentru copii, ar trebui să placă tuturor, inclusiv deci adulților. Vanitoasa vedetă de fotbal american, Joe Kingman (Dwayne "The Rock" Johnson - uimitor în rol de comedie) este un burlac divorțat a cărui viață constă mult din petreceri. Dar lumea lui confortabilă este întoarsă cu capul în jos de sosirea la ușa a lui Peyton (Madison Pettis), fiica de 7 ani despre a cărei existență fosta lui soție nu i-a spus niciodată.

Joe încearcă să scape de fetiță, efort în care este asistat de durul său agent, Stella Peck (Kyra Sedgwick). Dar, ghicim, nu ia mult până când Peyton îi câștigă inima. Astfel că în curând Joe va începe să își asume responsabilitatea de tătic, bazându-se pe prietenul și colegul său de echipă Travis Sanders (Morris Chestnut). Deși inițial unii colegi - inclusiv prietenii săi, Kyle Cooper (Hayes MacArthur) și Jamal Webber (Brian White) - râdeau de schimbarea din viața lui Joe, Peyton ajunge spre final favorita tuturor. În timp ce Kingman vânează câștigarea campionatului, Peyton se înscrie la o școală de balet, mai apoi pregătindu-se pentru un recital. Instructoarea de balet, Monique Vasquez (Roselyn Sanchez), are cerințe mari și de la copii și de la părinți. Și după ce reușește să îl aducă pe Joe pe scenă, vine întrebarea firească: se va înfiripa dragostea între ei?

"Plan de joc" urmează tipare cunoscute și dulceața lui reprezintă un constant pericol de a induce diabet spectatorilor. Jocul remarcabil al lui Pettis și rolul interpretat de Sedgwick mai diluează zahărul. Filmul regizorului Andy Fickman oferă lecții admirabile despre iubire, angajament și responsabilitate. Vorbește de asemenea despre depășirea obstacolelor și atingerea succesului prin hotărâre și muncă de echipă.

Filmul conține unele scene de umor și cuvinte necizelate. Poate cei foarte mici vor fi de asemenea impresionați negativ de scena pierderii unui copil și de cea cu alergia. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-I - adică audiență generală. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP - adică se recomandă acordul părinților.