Regia:Colin Strause, Greg Strause
Roluri principale:Reiko Aylesworth
Gen:Acțiune, Aventuri, SF
Durata:86
Producător:20th Century Fox
Premiera în România:11.01.2008

Spre sfârșitul filmului "Aliens vs. Predator 2", locuitorii unui orășel, după ce au fost amenințați timp de aproape 90 de minute de extratereștrii care se înmulțesc rapid și care ucid oameni, află că un proiectil nuclear vine spre ei. O explozie atomică ca rezolvare a conflictului arată cât de searbădă a devenit seria "Predator/Alien" (două filme din această combinație au apărut deja, iar unul este pe drum). Regizorii frați Colin și Greg Strause și scenaristul Shane Salerno au optat pentru un haos predictibil, și Predator, un luptător ale cărui puteri includ invizibilitatea, este redus la a umbla printr-o canalizare și prin holurile unui spital. Chiar și extratereștrii - acele creaturi dezgustătoare, asemenea insectelor, care se folosesc de oameni ca și gazde pentru reproducere, și care ies apoi din piepturile lor - par plictisiți în a șasea lor aventură.

Ei nu ar fi ajuns pe pământ de această dată dacă nu ar fi ajuns liberi pe o navă a Predatorilor, care se prăbușește din spațiu într-o pădure din Colorado. Un Predator singur, înarmat cu arme de mare putere și mult acid albastru strălucitor pentru a-și șterge urmele, sosește de asemenea curând; el este un războinic intergalactic care caută răzbunare. Nu își vede însă misiunea ca una de a salva oamenii, și ori de câte ori întâlnește pământeni caută să îi jupoaie de vii. Singurul actor care merită remarcat este Reiko Aylesworth în rolul lui Kelly, un omagiu adus personajului lui Sigourney Weaver, Ellen Ripley, din originalul "Aliens". Ea luptă cu creaturile în timp ce își protejează fiica, Molly (Ariel Gade), dar nu avem parte de la ea de prea multă confruntare directă. În schimb, Predator și un extraterestru mare se confruntă ca doi luptători profesioniști obosiți.

Filmul conține scene scurte cu nuditate parțială; limbaj vulgar și necizelat, majoritatea folosit de adolescenți care se bat; o scurtă încercare de seducere din partea unei adolescente; extratereștrii, ca întotdeauna, ies din oameni, și Predator lasă în urmă cadavre jupuite; dar cea mai mare parte a elementelor înfricoșătoare constă în efecte speciale cu sânge împrăștiat pe ferestre. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul L - adică limitat, respectiv film problematic chiar și pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.