Good Luck Chuck

Regia:Mark Helfrich
Roluri principale:Jessica Alba, Dane Cook
Durata:102
Producător:Lionsgate Pictures
Premiera în România:07.12.2007

Cea mai nou comedie sexuală despre capriciile relațiilor moderne, "Charlie Talisman", reușește să fie respingătoare, fără umor și mai mult decât slabă. Există un pericol real și anume ca ghinioniștii care merg la acest film să renunțe ani în șir să mai vadă vreo comedie romantică, sau cel puțin să evite orice film în care apar numele Dane Cook sau Dan Fogler.

Cook îl interpretează pe Chuck Logan iar Fogler pe prietenul acestuia, Stu, chirurg plastician responsabil pentru multe dintre momentele cele mai neplăcute ale filmului. Fanii unor filme precum "Calea Împăratului" sau "Mumble, cel mai tare dansator", nu vor aprecia modul în care pinguinii sunt folosiți în proceduri. Singurul element luminos al acestui film este Jessica Alba, care categoric merită comedii mai bune. Aproape orice altceva ar fi mai bun pentru ea decât acest film.

Datorită unui blestem cu care s-a pricopsit când avea 10 ani, Chuck ajunge să fie considerat un talisman de către femei: oricine se culcă cu el găsește imediat iubirea vieții și se căsătorește. Astfel că la ușa lui se formează o coadă de femei dornice de o scurtă partidă de sex doar pentru a-și găsi bărbatul perfect a doua zi. Chuck se bucură până în ziua în care întâlnește femeia pe care o consideră perfectă pentru el. Împiedicata Cam (Alba), îngrijitoare de pinguini la un acvariu din localitate, îi rezistă inițial, dar apoi cedează și la orizont apare momentul de maximă periculozitate: dacă se vor culca, ea își va găsi imediat bărbatul ideal... altul decât Chuck. Blestemul trebuie rupt.

Filmul conține zeci de întâlniri sexuale, expresii vulgare, masturbare, umor de un gust îndoielnic, folosire de droguri, nuditate masculină și feminină. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.