Regia:Russell Mulcahy
Roluri principale:Milla Jovovich, Oded Fehr
Gen:Acțiune, Horror, SF, Thriller
Durata:94
Producător:Constantin Film
Premiera în România:02.11.2007

Al treilea film dintr-o serie de adaptări cinematografice ale unui popular joc video, "Resident Evil: Dispariția" este evident destinat unei audiențe pe care nu o deranjează să fie înspăimântată, îngrozită și total scârbită. Dacă însă vor suporta cele 95 de minute de lipsă de intrigă și scop este o altă problemă. Un conglomerat internațional, Umbrella Corporation, scapă din greșeală un virus experimental în lume, transformând marea parte a populației în zombi mâncători de carne, în timp ce pământul este transformat într-un deșert. Supraviețuitorii care au mai rămas umani trebuie să se caute unii pe alții.

Un grup de prieteni formează un convoi care pornește la drum. Ei sunt conduși de Carlos (Oded Fehr), L.J. (Mike Epps), Claire (Ali Larter) și Nurse Betty (Ashanti). Ar fi bine să putem spune mai multe despre aceste personaje, dar dincolo de numele lor, nu se poate spune exact ce meserie are fiecare. Este un film în care oamenii sunt la fel de șterși ca și zombi. Grupul rătăcește prin deșert, apoi decide să meargă în Alaska, unde se pare că infecția nu s-a răspândit, oprindu-se mai întâi în Las Vegas (sau ce a mai rămas din el) pentru combustibil. Călătoriile lor îi aduc în contact cu Alice (Milla Jovovich), o super-femeie ale cărei puteri supranaturale sunt rezultatul experimentelor făcute asupra ei pe când era prizoniera corporației. Dorința ei de a se răzbuna pe răul om de știință Dr. Isaacs (Iain Glen) - care încearcă să întoarcă virusul în avantajul corporației - conduce la punctul culminant înspăimântător al filmului.

Filmul conține aproape constant sânge, ucideri și mutilări, canibalism, scene scurte cu nuditate feminină, folosire de droguri și mult limbaj vulgar și necizelat. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.