The Heartbreak Kid

Regia:Bobby Farrelly, Peter Farrelly
Roluri principale:Ben Stiller, Jerry Stiller, Michelle Monaghan
Durata:115
Producător:DreamWorks Pictures
Premiera în România:02.11.2007

În "Cât durează o căsnicie", un remake al unei comedii maritale din 1972, Ben Stiller interpretează rolul unui comerciant de articole sportive din San Francisco, Eddie Cantrow, burlac de 40 de ani ce fuge de angajamente. Sub presiuni din partea tatălui său, Doc (Jerry Stiller), și a celui mai bun prieten al lui, Mac (Rob Corddry), căsătorit și ținut sub papuc, Eddie o cere în căsătorie pe prietena lui, Lila (Malin Akerman), în ciuda faptului că o cunoaște doar de șase săptămâni. Atunci când cuplul presupus fericit pleacă pentru luna lor de miere în Mexic, Eddie începe să descopere că noua lui soție nu este deloc ceea ce pare.

Ea cântă la nesfârșit după muzica de la radio din mașină; sforăie foarte tare; împroașcă cu lichid pe nas. În curând Eddie ajunge să își dorească să nu se fi căsătorit. După ce arsurile solare o obligă pe Lila să rămână închisă în camera lor de hotel, Eddie, plimbându-se de unul singur prin luxoasa stațiune de la malul mării, se întâlnește cu Miranda (Michelle Monaghan), o sudistă care vizitează Mexicul împreună cu câteva rude ale ei. În decurs de câteva ore, el este îndrăgostit până peste cap. Complicațiile se înmulțesc când Eddie încearcă să găsească o cale de a-i spune Lilei că nu o mai iubește și Mirandei că este căsătorit. Între timp, desigur, trebuie să ascundă de fiecare dintre ele existența celeilalte.

Filmul conține activitate sexuală, nuditate feminină, umor vulgar și necizelat, bestialitate sugerată, utilizare de droguri, tema adulterului, mult limbaj vulgar și necizelat și unele blasfemii. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.