Rush Hour 3

Regia:Brett Ratner
Roluri principale:Jackie Chan, Chris Tucker
Gen:Acțiune, Comedie, Thriller
Durata:90
Premiera în România:14.09.2007

În "Ora de vârf 3", încăpățânatul inspector șef Lee (Jackie Chan) și mereu agitatul detectiv pus pe glume James Carter (Chris Tucker) sunt readuși împreună de regizorul Brett Ratner și scenaristul Jeff Nathanson, care au realizat împreună "Ora de vârf 2". În această a treia parte, Lee și Carter, care se reunesc în Los Angeles, luptă împotriva unui sindicat secret al crimei. Din primul film, Nathanson îl readuce pe ambasadorul chinez Han (Tzi Ma) și pe fiica acestuia, acum în vârstă de 20 de ani, Soo Yung (Jingchu Zhang). Han este împușcat pe când încearcă să demaște Triada înaintea Tribunalului Internațional, Lee descoperă că asasinul este Kenji (Hiroyuki Sanada), "fratele" lui de la orfelinatul la care au fost amândoi, Soo Yung este răpită, și dovada cheie a existenței sindicatului se află în Paris.

Acolo, Lee și Carter îl întâlnesc pe șoferul de taxi George (Yvan Attal), care își dorește în secret să fie spion internațional ("Armele! Împușcăturile! Acum știu ce înseamnă să fi american!") și se alătură plin de elan celor doi. Există un sadic șef al poliției (Roman Polanski), o coborâre obligatorie în sistemul de canalizare parizian, și dovezi ascunse la o cântăreață dintr-un club de noapte, Genevieve (Noemie Lenoir), și la Varden Reynard (Max von Sydow), elegantul șef al Tribunalului Internațional, care s-ar părea că nu prea este de partea justiției. Ciocnirile între culturi includ un moment cu Judith Ivey ca Sora Agnes, o călugăriță care traduce cu calm - și parafrazează - cuvintele bombastice ale unui băiat rău din Triadă pe care Carter îl interoghează. Turnul Eiffel devine scena confruntării finale.

Filmul conține violență aproape fără sânge, limbaj vulgar și necizelat, femei îmbrăcate sumar, nuditate feminină sugerată, activitate sexuală sugerată. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.