Knocked Up

Regia:Judd Apatow
Roluri principale:Katherine Heigl, Paul Rudd
Durata:129
Producător:Universal Pictures Corporation
Premiera în România:05.10.2007

O sarcină în afara căsătoriei este doar vârful aisbergului. "Un pic însărcinată" s-ar putea să fie cea mai dizgrațioasă comedie romantică produsă vreodată. Toată atracția inițială produsă de combinația "ea frumoasă și deșteaptă + el gras și cam prost" se duce pe apa sâmbetei datorită materialului obscen. Regizorul Judd Apatow (care ne-a oferit și "Virgin la 40 de ani"), împinge limitele pe mai multe fronturi. A descrie conținutul reprobabil ca fiind cantitativ sau calitativ gratuit ar fi ciudat din moment ce acesta este esențial tipului lui de umor.

Slacker Ben (Seth Rogen) trăiește în Los Angeles cu prietenii lui, toți de douăzeci și ceva de ani. Sunt o trupă cu o viață deplorabilă, dar pentru ei amuzantă; au planuri mari cu un anumit sit care speră să îi îmbogățească. Este apoi blonda Alison (Katherine Heigl), care lucrează la postul tv E!. Tocmai este promovată așa că se hotărăște să meargă să celebreze evenimentul, alături de sora sa, într-un club de noapte. Aici îl întâlnește pe Ben și, deși aparțin unor universuri diferite ca preocupări, intelect, stil de viață, ajung sub efectul băuturii împreună în pat... iar restul filmului este despre consecințele acestui fapt. Desigur, este lăudabil că el își asumă responsabilitatea pentru copilul pe care l-a adus pe lume. Dar această decizie morală este afirmată într-un context în care există prea multe vulgarități, înjurături, faze deplasate.

Filmul conține mult limbaj vulgar, umor și aluzii sexuale, relații sexuale premaritale, folosire de droguri, prezervative, discuții despre avort, nuditate masculină și feminină, scene cu naștere. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.