Regia:Ash Brannon, Chris Buck
Roluri principale:Jeff Bridges, Shia LaBeouf
Gen:Animație, Comedie, Familie
Durata:85
Producător:Sony Pictures Animation
Premiera în România:28.09.2007

Călcând pe urmele unor filme recente cu pinguini, precum "Mumble, cel mai mare dansator" și "Marșul penguinilor", "Cu toții la surf" este un film animat de acțiune și comedie deopotrivă. Regizorii Ash Brannon și Chris Buck sunt conștienți că spectatorii au văzut suficiente făpturi cu frac, așa că oferă o acțiune în viteză cu personaje care din fericire nu sunt greu de distins. Astfel, dincolo de unele elemente nepotrivite, regizorii reușesc să ofere un film plăcut, chiar și pentru cei care cred că au văzut suficient de mulți pinguini în ultimii ani.

Vremea caldă primește puține puncte pentru originalitate, dar merită note mari execuția filmului și mesajul conform căruia a câștiga nu înseamnă totul - o lecție din care ar avea de învățat multe și părinții și copiii. Structurat ca un fel de documentar, "Cu toții la surf" ne prezintă o echipă de filmare pe urmele tânărului pinguin Cody Maverick (voce Shia LaBeouf) din Shiverpool, Antarctica, ce merge tocmai în insula tropicală Pen Gu. Surfer pasionat, Cody se înscrie în concursul Big Z Memorial Surf Off, numit în memoria unui concurent legendar (Jeff Bridges). Cody se împrietenește cu Chicken Joe (Jon Heder), un cocoș de vine din Sheboygan, Wis., și Lani (Zooey Deschanel), salvamar local.

Filmul conține câteva expresii necizelate și umor deplasat. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-II - adică pentru adulți și adolescenți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP - adică se recomandă acordul părinților.