Regia:William Friedkin
Roluri principale:Ashley Judd
Gen:Dramă, Horror, Thriller
Durata:102
Producător:Lions Gate Films
Premiera în România:14.09.2007

Deprimata chelneriță Agnes (o Ashley Judd înfățișată fără strălucire) locuiește într-un motel ieftin, temându-se de posibila întoarcere a abuzivului ei fost soț, tocmai eliberat din închisoare Jerry (Harry Connick Jr.). Povestea lor include devastatoarea dispariție a unicului lor copil, un băiat de 6 ani. Ea caută să uite de necazuri petrecând cu o colegă lesbiană, R.C. (Lynn Collins), care aduce un vagabond timid pe nume Peter (Michael Shannon) în camera de motel a lui Agnes, pentru a împărți cu ele băuturile și drogurile. Când Peter susține că este atât asexual cât și fără locuință, Agnes îl lasă să doarmă pe canapea.

În ziua următoare, când Peter se întoarce la ea cu gogoși și cafea, Jerry tocmai pleacă, după ce a pălmuit-o și amenințat-o pe Agnes. Aceasta îl imploră pe Peter să rămână și cei doi ajung în pat, stabilind pe loc o legătură pasională care devine mai puternică atunci când el susține că încăperea este înțesată de gândaci, și relatează o conspirație de proporții uriașe a guvernului împotriva lor. Scenariul lui Tracy Letts explorează vulnerabilitatea lui Agnes și paranoia accelerată a lui Peter, și merge dincolo de un studiu psihologic al singurătății și al experienței de a pierde pe cineva drag pentru a prezenta paranoia ca o stare contagioasă. În ciuda interpretărilor bune ale actorilor, finalul nihilist al filmului subminează orice implicații mai largi sociale și politice pe care Peter le sugerează.

Filmul conține violență și sângerare excesive, limbaj vulgar și necizelat constant, o scenă cu relații sexuale, nuditate masculină și feminină, folosire de droguri și consum excesiv de alcool, sărut între persoane de același sex și comportament sinucigaș. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.