Regia:Garry Marshall
Roluri principale:Jane Fonda, Lindsay Lohan, Felicity Huffman
Gen:Comedie, Drama, Romantic
Durata:113
Producător:Universal Pictures
Premiera în România:14.09.2007

În cel mai recent film al ei, Jane Fonda întruchipează o femeie pe nume Georgia; orice spune ea se face, de aici titlul "Bunica-i șefa", o dramă cu sporadice momente comice. Temătoarea de Dumnezeu Georgia - care la propriu spală cu săpun gura oricui ia în zadar numele Domnului - este mama alcoolicei și înrăitei fumătoare Lilly (Felicity Huffman). Aceasta nu mai știe ce să facă cu rebela ei fiică Rachel (Lindsay Lohan), și în scena de deschidere a filmului le vedem pe Rachel și Lilly în drum spre orășelul Hull din Idaho.

Lilly s-a decis să o lase pe Rachel cu bunica Georgia, considerând că voința de fier a acesteia, împreună cu lunga sa listă de "reguli", o va schimba pe sfidătoarea ei fiică de 17 ani. Georgia este o persoană grijulie sub exteriorul ei rigid, după cum vedem din felul în care se poartă cu doi băieți din vecini care o ajută cu treburile casei. Rachel este obraznică cu Georgia încă din primul moment în care se întâlnesc, dar atitudinea fermă a bunicei dă roade, și fata nu îndrăznește să spună nu când află că aceasta i-a aranjat o slujbă de vară, să lucreze pentru un chipeș văduv, Simon (Dermot Mulroney), ai cărui copii și soție au pierit într-un accident de mașină cu câțiva ani în urmă. El este veterinarul orașului care, ocazional, tratează și oameni. Cu ani în urmă, avusese o relație cu Lilly.

Rachel îl întâlnește pe Harlan (Garrett Hedlund), care va pleca în curând pentru activitate misionară mormonă, și îl seduce într-o barcă - spre consternarea prietenei lui Harlan, care le pune pe prietenele ei să o spioneze pe Rachel, acum considerată a fi stricata orașului, pentru a preveni ca acest lucru să se mai întâmple. Rachel excelează ca asistentă a lui Simon, dar în curând îi dezvăluie acestuia că a fost abuzată sexual de la vârsta de 12 ani de către tatăl ei vitreg, Arnold (Cary Elwes). Acest lucru pare a explica comportamentul ei aberant. Dar spune oare adevărul? Aceasta este intriga pentru restul acțiunii filmului. Abia spre final lucrurile ni se vor dezvălui așa cum sunt.

Cele trei actrițe din rolurile principale joacă bine, în special Lohan care înfățișează impresionant sufletul rănit de sub bravada ei. Filmul transmite în cele din urmă un mesaj pro-familie, alături de altele admirabile privind legăturile inter-generaționale și iertarea. Filmul conține material cu caracter puternic sexual, deși fără nuditate, sugerarea unor relații sexuale la o vârstă minoră, limbaj vulgar și necizelat și blasfemii, violență domestică, șantaj, consum puternic de alcool și referințe la droguri. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul L - adică limitat, respectiv film problematic chiar și pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.