Roluri principale:Mandy Moore, Diane Keaton, Gabriel Macht
Gen:Comedie, Dramă, Romantic
Durata:102
Rating:O (AP-13)
Producător:Gold Circle Films
Premiera în România:13.07.2007

În filmul "Așa vreau eu", Diane Keaton interpretează cu farmecul și exuberanța caracteristice ei rolul mamei super-protectoare a trei tinere. Daphne (Keaton), disperată să îi găsească un soț fiicei ei Milly (Mandy Moore), care nu are noroc în dragoste, încearcă să o combine pe aceasta cu Jason (Tom Everett Scott), un arhitect chipeș dar mai degrabă superficial, pe care în prealabil l-a intervievat, după ce a dat în secret un anunț personal în numele lui Milly.

Muzicianul Johnny (Gabriel Macht) a asistat la procesul de intervievare, și sugerează că și el i-ar putea face curte lui Milly, dar Daphne îl respinge pentru că este un muzician care nu inspiră încredere și care i-ar frânge fiicei ei inima. Cu toate acestea, Johnny caută să o curteze pe Milly pe cont propriu, și aceasta este cucerită repede de felul lui decent și sincer de a fi (și de faptul că el își crește singur fiul). Daphne insistă însă atât de puternic pentru Jason, încât Milly se trezește nu doar că se întâlnește simultan cu cei doi bărbați, ci și că se implică în relații sexuale cu amândoi!

Devine în curând clar că zelul lui Daphne își are rădăcini în faptul că nu dorește ca Milly să ajungă la fel de singură ca ea. Mai târziu în film, Daphne se întâlnește cu Joe (Stephen Collins), tatăl la fel de drăguț al lui Johnny, și ea începe să se înmoaie. Filmul regizorului Michael Lehmann împinge mai jos acceptarea de către cultura contemporană a relațiilor sexuale premaritale, deoarece personajul permisiv al lui Keaton și cele trei fiice ale ei (Lauren Graham și Piper Perabo sunt celelalte două) discută fericite despre experiențele lor sexuale cu orice ocazie.

Filmul conține câteva relații sexuale sugerate, moravuri sexuale permisive, ironii și aluzii cu caracter sexual și alte elemente discutabile, acceptarea ocazională a pornografiei și o blasfemie. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.