Regia:Steven Soderbergh
Roluri principale:Brad Pitt, George Clooney, Matt Damon
Gen:Aventuri, Comedie, Thriller
Durata:122
Producător:Section Eight Ltd.
Premiera în România:22.06.2007

"Acum sunt 13" este al treilea film în seria care include Ocean's Eleven și Ocean's Twelve. După sejurul lor european în "Ocean's Twelve", Danny Ocean (Clooney) și banda lui de hoți - între care se numără Rusty Ryan (Brad Pitt), Linus Caldwell (Matt Damon), Basher Tarr (Don Cheadle), Frank Catton (Bernie Mac), Saul Bloom (Carl Reiner), Turk Malloy (Scott Caan) - se întorc în orașul jocurilor de noroc. Noua lor țintă este proprietarul de hoteluri și cazinouri Willy Bank (Al Pacino), care îl jecmănește pe colegul lor Reuben Tishkoff (Elliott Gould) într-o afacere privind construirea unui hotel de lux. După acest incident Reuben ajunge la spital, și banda este motivată în noua lor misiune de loialitatea față de prietenul lor.

Danny îi oferă egoistului Bank șansa de a se revanșa față de Reuben înainte de a sabota noaptea marii deschideri a celui mai nou hotel al lui Bank, numit (cum altfel?) The Bank. Vechiul lor dușman, Terry Benedict (Andy Garcia), este și el implicat. În elaborata lor operațiune există și unele inadvertențe. De exemplu, pentru a crea o mișcare seismică ar fi trebuit să importe un utilaj de 36 milioane de dolari folosit la săparea tunelului între Marea Britanie. Improbabilitatea este însă o importantă sursă de distracție într-un film de acest gen. Unii spectatori ar putea fi dezamăgiți de absența Juliei Roberts și a Catherinei Zeta-Jones; prezența feminină din această a treia parte este Ellen Barkin, ca mâna dreaptă a lui Bank.

O digresiune interesantă privește condițiile de muncă într-o fabrică de mase plastice mexicană. Virgil (Casey Affleck), mergând acolo, se simte îndemnat să îi organizeze pe muncitorii prost plătiți, care intră în grevă. Deși folosită pentru efecte comice, această abatere de la firul central al poveștii subliniază de asemenea spiritul filantropic care poate fi perceput în film. Danny și ai lui nu doar sunt puternic loiali și în general buni, dar și insistă să doneze în scopuri caritabile o mare parte din câștigurile obținute pe căi greșite, și, asemenea lui Robin Hood, sunt întotdeauna dornici să împartă bogăția.

Ca și primele două părți, "Ocean's Thirteen" conține puțină violență. Aspectul cel mai criticabil este continua prezentare într-o lumină strălucitoare a jocurilor de noroc și a activității infracționale. Deși metodele lor pălesc în comparație cu avariția afaceristului care este acum ținta lor, banda lui Ocean recurge din păcate la exploatarea slăbiciunilor umane pentru a-și îndeplini scopurile îndoielnice.

Filmul conține limbaj necizelat și vulgar, aluzii sexuale, și o scenă extinsă cu senzualitate. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.