Regia:Tim Story
Roluri principale:Jessica Alba, Ioan Gruffudd, Chris Evans, Michael Chiklis
Gen:Acțiune, Aventuri, SF
Durata:92
Producător:20th Century Fox, Marvel Enterprises
Premiera în România:15.06.2007

Deși nu aspiră la înălțimile artistice ale altor ecranizări ale benzilor desenate realizate de Marvel Comics, precum "Omul Păianjen", "Cei patru fantastici 2 - Ascensiunea lui Silver Surfer" constituie un film atractiv pentru fanii benzilor desenate de toate vârstele. La începutul filmului, se desfășoară pregătirile pentru "nunta secolului" dintre Reed, Mister Fantastic (Ioan Gruffudd), și Sue, Femeia Invizibilă (Jessica Alba). Dar știm că urmează necazuri când o misterioasă forță cosmică - Galactus - provoacă dezastre în diverse locuri de pe glob.

Armata SUA - prin Generalul interpretat de Andrew Braugher - îi cere lui Reed să ajute la înfrângerea forței rele. Reed i-a promis lui Sue că nu va lăsa nimic să interfereze cu nunta, dar lucrează în secret la un dispozitiv de detectare ce va semnala care va fi următorul loc în care va lovi Galactus. Nunta din New York este în plină desfășurare, dar când distrugerea amenință orașul, cuplul întrerupe ceremonia înainte de încheierea căsătoriei, pentru a li se alătura lui Johnny, Torța umană (Chris Evans), și Ben, Creatura (Michael Chiklis), în a salva lumea.

Dușmanul lor tangibil pare a fi trimisul lui Galactus, un om de argint (voce Laurence Fishburne) pe o placă de surf zburătoare (personajul seamănă oarecum cu o statuetă Oscar de argint care a prins viață), în timp ce trebuie să se confrunte cu vechiul lor dușman, dr. Victor Von Doom (Julian McMahon), care, aparent schimbat, îl ajută pe General. Cu actorii atrăgători și efecte speciale superioare mediei, filmul ne oferă o aventură incitantă, cu mesajul referitor la a face alegerile corecte în viață.

Filmul conține ușoare aluzii și expresii necizelate, acțiune violentă moderată și nuditate sugerată. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-II - adică pentru adulți și adolescenți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP - adică se recomandă acordul părinților.