Regia:Kevin Munroe
Roluri principale:Sarah Michelle Gellar, Mikey Kelley, Nolan North, James Arnold Taylor
Gen:Acțiune, Aventuri, Animație
Durata:87
Producător:Imagi Entertainment
Premiera în România:27.04.2007

Filmul "Țestoasele Ninja: Rețeaua" le reactivează pe țestoasele luptătoare devenite faimoase la sfârșitul anilor 1980. Profitând după atâția ani de tehnicile noi de animație, ce folosesc computerul, echipa de luptă împotriva răufăcătorilor ne oferă un film în care acțiunea este combinată cu umorul, transmițând în același timp valori pozitive micilor spectatori.

Frații pregătiți în arte marțiale și numiți după artiști renascentiști, Leonardo (James Arnold Taylor), Michelangelo (Mikey Kelley), Donatello (Mitchell Whitfield) și Raphael (Nolan North) se reunesc după o lungă pauză. Mentorul lor, Splinter (Mako), se teme că eficiența lor este compromisă de gelozie și de neînțelegeri. Dar cei patru își regăsesc solidaritatea pe fondul luptei împotriva răului Maximillian J. Winters (Patrick Stewart), care vrea să elibereze 13 monștri groaznici în New York (monștri chiar foarte groaznici pentru cei mai mici).

Kevin Munroe își face debutul ca regizor și scenarist, rezultatul fiind un film plăcut pentru cei mici și cei mari deopotrivă. Ca voci mai apar în film Sarah Michelle Gellar și Chris Evans. Lecțiile filmului sunt despre lucrul în echipă și despre aprecierea punctelor tari și slabe ale fiecăruia. Mai există de asemenea un mesaj despre importanța iertării.

Filmul conține lupte animate, acceptarea conviețuirii premaritale, câteva expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-II - adică pentru adulți și adolescenți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP - adică se recomandă acordul părinților.