Wild Hogs

Regia:Wild Becker
Roluri principale:John Travolta, Tim Allen, Martin Lawrence, William H. Macy
Durata:100
Producător:Touchstone Pictures
Premiera în România:20.04.2007

Patru bărbați în toată firea se comportă prostește în încercarea de a se simți din nou tineri în comedia "Gașca nebună". Poate de aceea umorul pare a fi gândit pentru o audiență masculină de 13 ani. Băieții de această vârstă probabil nu vor aprecia mesajul despre ambiția urmării viselor din tinerețe, dar vor gusta glumele și violența comică din film.

Eroii filmului sunt patru bărbați cărora lucrurile nu le merg prea bine în viața de zi cu zi. Ei sunt Doug (Tim Allen), Woody (John Travolta), Bobby (Martin Lawrence) și Dudley (William H. Macy). Doug vrea să pună capăt carierei lui plictisitoare și să își impresioneze fiul. Woody, om de afaceri, a fost părăsit de soția lui cu aspect de foto-model. Bobby vrea să își demonstreze că este independent. Iar lui Dudley, specialist în computere, îi lipsește curajul mai ales în relațiile cu femeile. Cei patru se hotărăsc într-o zi să își distrugă telefoanele mobile și să pornească la drum cu motocicletele. În Nex Mexico dau de banda Del Fuegos, condusă de răul Jack (Ray Liotta).

Dintre toți bărbații, doar personajul lui Macy se maturizează, în special datorită îndrăgostirii de Maggie (Marisa Tomei), care are un vagon-restaurant. Macy are totodată interpretarea actoricească cea mai notabilă în acest film, altfel obositor de urmărit orice vârstă ai avea.

Filmul conține limbaj necizelat, aluzii sexuale, nuditate masculină, umor deplasat, referiri la droguri și ceva violență. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.