Regia:Katja von Garnier
Roluri principale:Olivier Martinez, Hugh Dancy, Agnes Bruckner
Gen:Dramă, Fantastic, Horror, Romantic
Durata:98
Producător:Lakeshore Entertainment
Premiera în România:09.02.2007

"Pasiune și destin" este o poveste clasică el-o-întâlnește-pe-ea, despre un artist american, Aiden (Hugh Dancy), care se îndrăgostește de o frumoasă tânără, Vivian (Agnes Bruckner), ce se ocupă de lucruri dulci, mai exact de ciocolate. Întâlnirea lor are loc în România: el a venit pentru a studia folcloric slavic, pe când ea s-a refugiat aici de mai mult timp, pentru a scăpa de o dramă din trecut.

Povestea de iubire are însă un impediment: Vivian este vârcolac, asemenea colegilor de clan transformându-se din când în când într-o bestie. Nu are nevoie de lună, dar gloanțele de argint sunt eficiente, conform poveștilor clasice cu vârcolaci. Ascunzându-și secretul de Aiden, Vivian ar vrea cu disperare să scape de situația ei specială, spre deosebire de insolentul ei verișor, Rafe (Bryan Dick), care nu mai are răbdare să își înlocuiască tatăl, Gabriel (Olivier Martinez), la conducerea vârcolacilor. Conform obiceiurilor vârcolacilor - ni se spune - Gabriel are dreptul să își aleagă o nouă parteneră la fiecare șapte ani, și ghiciți cine este în fruntea preferințelor?

Ce are de-a face ciocolata (titlul original este "Sânge și ciocolată") cu vârcolacii...? De ce Gabriel are accent spaniol, iar fiul său britanic...? În timp ce filmul este destul de reținut la capitolul sex și violență, nu captivează nici ca poveste de iubire, nici ca thriller. Atmosfera bucureșteană și secvențele de acțiune nu aduc un mare plus filmului. Și la fel nici dialogul. Per ansamblu un film plat, o pierdere de vreme pentru mulți.

Filmul conține unele scene cu violență, cu sânge, erotice, nuditate, droguri și expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.