Regia:Bart Freundlich
Roluri principale:Julianne Moore, David Duchovny, Billy Crudup, Maggie Gyllenhaal
Gen:Comedie, Dramă, Romantic
Durata:103
Producător:Sidney Kimmel Entertainment
Premiera în România:19.01.2007

O valoroasă distribuție este consumată inutil în comedia-dramă "Ai încredere în bărbați", un film mediu, pe alocuri mediocru, despre o actriță, Rebecca (Julianne Moore), care ia o pauză de la filme pentru a juca într-o piesă de teatru la Centrul Lincoln din New York. Este clar că ea și soțul casnic, Tom (David Duchovny), au probleme maritale, în special la capitolul relații intime, după cum mărturisesc unui consilier matrimonial (Garry Shandling).

Fratele Rebeccăi, Tobey (Billy Crudup), un pierde vară, trăiește de mulți ani cu prietena sa Elaine (Maggie Gyllenhaal), care visează să devină scriitoare. Relația lor a mers cum a mers timp de șapte ani, dar acum Elaine vrea să se mărite și să aibă un copil, iar Tobey - care are o fobie față de angajamente și în plus este obsedat de moarte - nu știe să facă față situației. În scurt timp Tom cade sub vraja Pamelei (Dagmara Dominczyk), o frumoasă mamă pe care o cunoaște când își ridică copilul de la școală. Iar când Tobey și Elaine merg la o petrecere, și acesta cade vrăjit, de fosta sa prietenă, Faith (Eva Mendes), care acum este căsătorită.

Regizorul și scenaristul Bart Freundlich ne oferă un film în care pe ici pe colo recunoaștem o analiză serioasă a relațiilor moderne, dar infidelitățile și atitudinea față de sex sunt problematice. Moore, Duchovny, Crudup și Gyllenhaal joacă bine, iar a-i vedea este o plăcere în orice producție, dar filmul acesta în sine este un eșec atât la capitolul dramă cât și la capitolul comedie.

Filmul conține multe expresii vulgare, câteva blasfemii, discuții sexuale, relații premaritale și adultere, aprobarea pornografiei, scene de sex fără nuditate, sărut între persoane de același sex. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.