John Tucker Must Die

Regia:Betty Thomas
Roluri principale:Ashanti, Jesse Metcalfe
Durata:89
Producător:20th Century Fox
Premiera în România:27.10.2006

În ciuda titlului lui negru, filmul "John Tucker trebuie să moară" este de fapt o comedie ușoară, din păcate nu foarte bună. Brittany Snow, care a jucat în serialul NBC "American Dreams", o interpretează aici pe Kate, o tânără care nu a stat niciodată suficient de mult timp într-un loc pentru a-și face prieteni. Mama ei, singuratică și ghinionistă în dragoste, se încurcă cu tot felul de indivizi ciudați, în final fiind nevoită din nou să se mute într-un alt oraș.

Britany se găsește iarăși în postura de elev nou venit, căutând cu disperare să își găsească un loc între colegii de liceu. Ea se alătură conspirației a trei fete populare - aspiranta la slujba de reporter Carrie (Arielle Kebbel), șefa majoretelor Heather (Ashanti) și vegetariana Beth (Sophia Bush) - împotriva lui John Tucker (Jesse Metcalfe), un cuceritor de inimi - cele trei vedete ale școlii au descoperit că Tucker se întâlnea simultan cu fiecare dintre ele, pe fiecare asigurând-o că este unica fată ce îl interesează. Inițial fetele doresc doar să își bată joc de el, dar atunci când băiatul ripostează, cvartetul elaborează un plan diabolic: să îl facă pe John Tucker să se îndrăgostească de Kate, pentru ca apoi să fie părăsit când îl va durea inima mai tare.

Planul se dă peste cap atunci când atracția tot mai puternică pe care o simte Kate pentru John, precum și conștiința ei, îi subminează hotărârea inițială. Răzbunarea celor trei fete nu este un subiect foarte original, dar naște momente amuzante. Jocul lui Metcalfe este surprinzător de bun, reușind să câștige simpatia spectatorilor. Dar deși per ansamblu este un film tineresc și dinamic, mesajul despre onestitate și despre integritatea personală este murdărit de elementele sexuale, o opțiune neinspirată a regizorului Betty Thomas. Nici promiscuitatea mamei lui Kate nu se potrivește publicului țintă al acestui film. Rezultatul este un film care cu greu poate fi clasat ca pentru tineri, și care nu prezintă interes pentru spectatorii mai mari.

Filmul conține umor sexual, permisivitate față de relațiile sexuale premaritale și unele expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.