Regia:Jason Reitman
Roluri principale:Maria Bello, Aaron Eckhart, Cameron Bright
Gen:Comedie, Dramă
Durata:92
Producător:Room 9 Entertainment
Premiera în România:08.09.2006

În lumea lui Nick Naylor (Aaron Eckhart), purtător de cuvânt al unei companii producătoare de tutun, "Mulțumim că fumați!" este mesajul pe care el trebuie să îl transmită mereu și cu orice preț, chiar și atunci când apare într-un popular talk show alături de o jalnică victimă tânără a cancerului. Nick convinge însă curând audiența ostilă din studio că industria pe care el o reprezintă nu este preocupată de altceva decât de însănătoșirea băiatului. "Mulțumim că fumați!" este o tranșantă comedie neagră bazată pe romanul din 1994 al lui Christopher Buckley, care urmărește să arate limitele până la care merge industria de miliarde de dolari pentru a face publicul să continue să cumpere produsul ei cancerigen.

Nick lucrează din greu sub privirea încurajatoare a șefului "BR" (J.K. Simmons) de la "Academia de Studii asupra Tutunului" și a influentului "Căpitan" (Robert Duvall). De-a lungul filmului, Nick manipulează cu măiestrie toate obstacolele întâlnite în drumul său. De la gazdele talk show-ului mai sus menționat (Joan Lunden și mai apoi Dennis Miller), la un senator care militează vehement împotriva fumatului (William H. Macy), hotărât să pună semnul cu cap de mort pe fiecare pachet de țigări (și care la rândul său folosește unele tehnici de manipulare), și la un agent de la Hollywood (Rob Lowe), pe care Nick trebuie să îl convingă să aranjeze o încântătoare scenă cu fumat în cel mai nou film cu Brad Pitt și Catherine Zeta-Jones. Adam Brody este entuziastul asistent al agentului.

Nick intră într-un grup ad-hoc auto-intitulat "Comercianții morții", care include persoane ce fac lobby pentru alcool și arme, și anume Polly Bailey (Maria Bello) și Bobby Jay Bliss (David Koechner). Tacticile lui Nick sunt ingenios de înșelătoare, și el este extrem de bucuros să își împărtășească triumful unei reportere de investigație (Katie Holmes) de la "Washington Probe". Nu trece mult timp și relația lor devine una intimă. Între timp, fiul lui, Joey (Cameron Bright), care îl venerează pe al său super-tată, o convinge pe mama sa (Kim Dickens), care este despărțită de Nick și trăiește împreună cu un medic (Daniel Travis), să îl lase să îl însoțească pe Nick în California. Aici, pe lângă întâlnirea cu un super-agent, ei îl vizitează pe un fost angajat de la Marlboro (Sam Elliott), aflat acum pe moarte, căruia Nick trebuie să îi ducă o importantă sumă de bani ca mită.

Se pare că Nick nu poate să greșească, până când tacticile lui perfect controlate scapă de sub control. Satira regizorului-scenarist Jason Reitman este amuzantă și interpretată într-un adecvat stil comic și în același timp serios. El reușește să redea comedia subtilă fără a pierde din vedere gravele probleme care sunt în joc.

Filmul conține mult limbaj vulgar și necizelat, relații intime, o remarcă împotriva religiei. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul L - adică limitat, respectiv film problematic chiar și pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.