Regia:Frank Coraci
Roluri principale:Adam Sandler, Kate Beckinsale
Gen:Comedie, Fantastic
Durata:107
Producător:Revolution Studios
Premiera în România:11.08.2006

Michael Newman este exasperat de grămada de telecomenzi din casă, iar când merge la Bed, Bath & Beyond în căutarea unei telecomenzi universale va primi mai mult decât a cerut. Aceasta este ideea principală a filmului "Click - Zapând prin viață" o fantezie despre un arhitect dependent de muncă, Michael (Adam Sandler), a cărui viață haotică o include pe soția Donna (Kate Beckinsale) și pe copiii Ben și Samantha. Părinții săi, Ted (Henry Winkler) și Trudy (Julie Kavner), sunt complet marginalizați de concentrarea fiului lor asupra muncii.

Michael își petrece tot mai puțin timp cu familia, fiind exploatat de insensibilul șef Ammer (David Hasselhoff). Mergând la Bed, Bath & Beyond, el ajunge într-o zonă privată și un misterios inventator, Morty (Christopher Walken), îi dă o telecomandă specială, cu condiția să nu o aducă înapoi. "De ce ai înapoia ceva ce este gratuit?", întreabă Michael. Va afla în curând de ce. Ajuns acasă, Michael descoperă că poată să facă tot felul de minunății cu telecomanda universală: să reducă la tăcere câinele, să sară peste obligațiile familiale care îl împiedică să lucreze... Singura problemă este că telecomanda începe să o ia înainte cu viteză, fără să mai poată fi controlată, așa că Michael sare dintr-un moment în altul, pierzând momente frumoase cu familia.

Viitorul nu este plăcut pentru Michael: soția l-a părăsit, fiul s-a îngrășat, iar el are probleme grave de sănătate. Acum, când dorește să scape de telecomandă, Morty îi amintește că așa ceva nu se poate. Mai mult, Morty se dovedește a avea o latură sinistră. Astfel, filmul care începe ca o comedie se transformă într-unul tragic. Michael se convinge de puterea distructivă a obsesiei lui pentru muncă și înțelege viața într-o nouă lumină. Și jocul actoricesc al lui Sandler este amestecat: pe de o parte vechiul și vulgarul și nebunaticul Sandler, pe de altă parte un mult mai matur, impresionant uneori, Sandler. Se descurcă bine la scenele din viitor, cu părul cărunt, demonstrând că are puterea să treacă la roluri mai serioase.

Limbajul tare, mai ales pentru copii, elementele sexuale și umorul fără gust sunt aspecte regretabile ale filmului. Scenariștii Steve Koren și Mark O'Keefe ar fi putut opta pentru o abordare mai cu clasă a temei, făcând filmul accesibil unei audiențe mai largi. În final mesajul filmului este unul pe care nimeni nu îl poate nega: familia trebuie să fie pe primul loc. Filmul conține și unele momente impresionante, dar și momente deranjante, pe care din păcate spectatorii nu le pot sări apăsând pe o telecomandă.

Filmul conține umor vulgar inutil, poante sexuale, limbaj vulgar, blasfemii, promiscuitate, referințe la droguri și altele. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.