Regia:Justin Lin
Roluri principale:Lucas Black, Brian Tee
Gen:Acțiune, Aventuri, Thriller
Durata:104
Producător:Universal Pictures
Premiera în România:23.06.2006

"Furios și iute: Tokyo Drift" poate candida cu succes la titlul de cel mai iresponsabil film al anului, fiind un fel de reclamă de 98 de minute la condusul nebunesc al mașinilor. Al treilea din seria plină de adrenalină - primul fără Paul Walker la volan - filmul îl prezintă pe Lucas Black în rolul rebelului Sean Boswell, care este trimis să locuiască cu tatăl său (Brian Goodman) în Japonia. Aici el se împrietenește cu americanul Twinkie, care îl introduce pe scena curselor clandestine de mașini din Tokyo.

Statutul de străin al lui Sean face din el o țintă pentru campionul acestui gen de curse, D.K. (Brian Tee). Animozitatea se aprinde atunci când Sean flirtează cu prietena lui D.K., Neela (Nathalie Kelley) - a cărei prezență, ca și a restului personajelor feminine din film, este doar ca "obiect". În scena de deschidere, de exemplu, o liceeancă se oferă pe sine ca trofeu pentru câștigătorul unei curse. Regizorul Justin Lin oferă aceeași combinație de secvențe de curse, atitudini de macho și imagini sexiste, fără prea multă povestire de fundal. Mare parte a acțiunii are loc în garaje murdare, și filmul nu prea beneficiază de fundalul orașului Tokyo.

Filmul conține mult comportament riscant și ilegal implicând adolescenți, violență, prezentarea femeii ca un obiect, câteva situații cu caracter sexual, inclusiv sărut între persoane de același sex, îmbrăcăminte și dansuri provocatoare, și limbaj necizelat. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.