Regia:Wolfgang Petersen
Roluri principale:Josh Lucas, Kurt Russell, Richard Dreyfuss
Gen:Acțiune, Aventuri, Dramă
Durata:99
Producător:Warner Bros.
Premiera în România:16.06.2006

"Poseidon" este un remake, nu la fel de bun, al filmului "The Poseidon Adventure" din 1972. Poseidon este un vas de lux, lovit de un val uriaș ce îl răstoarnă cu susul în jos. De data aceasta între cei aflați în pericol se numără un tată înstrăinat de fiica lui, Robert Ramsey (Kurt Russell), fost pompier și de asemenea fost primar al New York-ului, fiica răzvrătită Jennifer (Emmy Rossum) și logodnicul ei, Christian (Mike Vogel). Richard Dreyfuss interpretează personajul Richard Nelson, care pare a fi homosexual deoarece, bineînțeles, poartă un cercel, și are o încercare de sinucidere din cauza unui bărbat.

Jucătorul profesionist de jocuri de noroc Dylan Johns (Josh Lucas), este anti-eroul care se ridică la înălțime când este nevoie. Pe văduva Maggie (Jacinda Barrett) și pe fiul ei Conor (Jimmy Bennett), Dylan i ia sub grija sa. Mai este de asemenea pasagera clandestină Elena (Mia Maestro) - personajul oarecum religios (ei bine, poartă o cruce, și se roagă în timp ce trece printre decedați) - și tânărul ospătar Valentin (Freddy Rodriguez din "Six Feet Under"). Ei își petrec cele aproximativ 90 de minute de film încercând să scape din vasul răsturnat. Nu toți reușesc să scape, dar este ușor de prezis în aproape fiecare caz cina va muri înecat.

Filmul conține puțin limbaj vulgar și necizelat, violență intensă dar nu îngrozitoare legată de dezastru, o scenă scurtă cu conținut sexual, pariuri și o încercare de sinucidere. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-II - adică pentru adulți și adolescenți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.