Regia:Tony Scott
Roluri principale:Keira Knightley, Mickey Rourke, Edgar Ramirez
Gen:Acțiune, Dramă, Thriller
Durata:127
Producător:Scott Free Productions
Premiera în România:17.03.2006

Actorul britanic Laurence Harvey, carismaticul star din "Drumul spre înalta societate" și "Candidatul Manchurian" (producția din 1962, nu cea recentă), a murit când fiica sa, Domino, era doar o fetiță. Cu siguranță nu și-ar fi imaginat calea pe care avea să o urmeze. "Domino" este un film fără valoare și respingător inspirat de viața neobișnuită a acestei tinere, ce a trecut de la cariera de fotomodel la cea de vânător de recompense. Adevărata Domino a murit la 34 de ani.

În rolul lui Domino este Keira Knightley, alături fiindu-i Ed (Mickey Rourke) și Choco (Edgar Ramirez). Misiunea lor actuală este să recupereze o mare sumă de bani, dar și să îi prindă pe vinovați. De-a lungul acestei acțiuni ei sunt filmați de un producător de reality-show-uri (Christopher Walken). Camerele de filmat care se mișcă permanent, scenele rapide și bruște, pretențioasele efecte de lumini, toate fac din film unul confuz, urât și dezmembrat. Lucy Liu, Mena Suvari, Jacqueline Bisset, Delroy Lindo, Mo'Nique și Dabney Coleman apar în film în rolul a diferite personaje, după ce până acum au ales proiecte mai elevate. Limbajul vulgar este în exces, la fel și violența. Nici folosirea unor imagini religioase și nici finalul nu reușesc să șteargă gunoiul dinainte.

Filmul conține violență și mult sânge, blasfemii multe, vulgarități, situații sexuale și nuditate personală, folosire de droguri. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.