Roluri principale:Paul Walker
Gen:Acțiune, Dramă, Thriller
Durata:122
Rating:
Producător:Media 8 Entertainment
Premiera în România:17.03.2006

Lung, zgomotos, dezgustător și în cele din urmă grotesc, "Între focuri" arată ca lucrarea de examen a unui student înfierbântat al lui Quentin Tarantino. Regia și scenariul îi aparțin lui Wayne Kramer, în centrul dramei aflându-se Joey Gazelle (Paul Walker), un membru de jos din mafia din New Jersey, care are neinspirata idee de a nu arunca o armă folosită într-o tranzacție de droguri, în timpul căreia mai mulți polițiști corupți au fost uciși.

Prietenul cel mai bun al fiului său, pe numele său Oleg (Cameron Bright), fură pistolul, aruncându-l pe Joey într-o nebunească cursă de recuperare a armei. Miza este mare pentru că Oleg și-a ucis cu acel pistol tatăl său vitreg (Karel Roden). Desfășurându-se de-a lungul a 18 ore, majoritatea nocturne și pline de sânge, cursa lui Joey implică mafioți italieni, gangsteri ruși, polițiști corupți și pedofili. Filmul pare inspirat din cele de același gen ale lui Tarantino, Sam Peckinpah, John Woo și Michael Mann. Kramer reușește să facă filmul extrem de realist, iar imaginea este bine lucrată. Dar dincolo de profesionalismul vizual, filmul rămâne unul al violenței gratuite.

Filmul conține câteva scene deosebit de violente, împușcături și bătăi, abuz de copii, pedofilie sugerată, simulare de sex oral, nuditate parțială și frontală, nuditate masculină, scene într-un club de striptease, folosire de droguri, limbaj în continuu vulgar. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.