Roluri principale:John Fiedler
Gen:Aventuri, Animație
Durata:75
Rating:A-I (G)
Producător:Walt Disney Pictures
Premiera în România:30.05.2003

Copiii învață că chiar și o persoană mică poate să facă lucruri mari în simpatica aventură animată "Marea Aventură a Porcușorului", produsă de Disney, continuare la "Aventurile Tigrișorului". Este un film care îi va captiva însă doar și numai pe cei mici.

Regizorul Francis Glebas oferă o poveste luminoasă și colorată cu personaje frumoase. Animația este încântătoare, demnă de literatura scriitorului A.A. Milne, care este părintele personajelor. Filmul prezintă povestea unui mic porcușor roz, care este frustrat că prietenii lui mai mari îi spun că este prea mic pentru a merge cu ei să "recolteze" miere. Dar când dispare, Winnie the Pooh, Tigru (amândoi cu vocea lui Jim Cummings), Iepurele (voce Ken Sansom) și restul trupei pornesc în căutarea lui, descoperind cât de erou este de fapt Purcelușul.

Acest film se bucură de talentul vocal al lui John Fiedler, care îi împrumută vocea purcelușui. Este singurul membru care se regăsește aici din echipa ce a participat la filmul original Disney, "Winnie the Pooh". Cummings este și el admirabil, reușind să dea două voci atât de distincte la două personaje. Per total, este o poveste frumoasă despre prietenie și apreciere, o lecție de viață a cărei morală stă în idea că nu dimensiunea fizică dă dimensiunea faptelor. Dezamăgire mare produce coloana sonoră a filmului, în mare parte compusă și interpretată de Carly Simon.

Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-I - adică audiență generală. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu G - adică tot audiență generală.