Deuce Bigalow: European Gigolo (Deuce Bigalow 2)

Regia:Mike Bigelow
Roluri principale:Rob Schneider, Eddie Griffin
Durata:83
Producător:Happy Madison Productions
Premiera în România:14.10.2005

Gusturile nu se discută. Ceea ce pentru unii oameni este amuzant, pentru alții poate fi lipsit de haz și ofensator. Aceasta se aplică și în cazul filmului "Deuce Bigalow: gigolo european", continuarea la "Un gigolo de doi bani". Pentru cei care nu au văzut această primă parte, Rob Schneider este un curățător de acvarii ajuns gigolo, care compensează lipsa farmecului personal sexual prin faptul că stă de vorbă cu clientele, și le ajută să depășească dizabilități fizice precum gigantism, obezitate și sindromul Tourette.

În această nouă aventură, Deuce Bigalow ajunge în Amsterdam, Olanda, unde se reîntâlnește cu prietenul și fostul său proxenet T J Hicks (Eddie Griffin). La Amsterdam se reunesc sute de gigolo din întreaga lume pentru a participa la cea de a 473-a întâlnire anuală a Societății Internaționale a Prostituaților. Nevenindu-i să creadă că prostituția și droguri precum marijuana pot fi legale în Olanda, lui Deuce începe să îi placă șederea în Amsterdam, când T J devine deodată implicat în uciderea unora dintre cei mai cunoscuți gigolo ai Europei. Deuce devine din nou gigolo, și de aici până la finalul previzibil al filmului joacă iarăși rolul de terapeut pe probleme sexuale pentru mai multe femei cu dizabilități fizice. El reușește să îl aducă pe adevăratul vinovat în fața justiției, salvând reputația prietenului său.

"Deuce Bigalow: gigolo european" se bazează pe porții mari de vulgaritate pentru a produce râsete. Filmul conține mult umor sexual și vulgar, nuditate parțială și violență comică, abordare comică a dizabilităților fizice și mentale, referiri la droguri și mult limbaj vulgar și necizelat. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.