Regia:Nora Ephron
Roluri principale:Nicole Kidman, Will Ferrell
Gen:Aventuri, Comedie, Fantastic
Durata:102
Producător:Columbia Pictures
Premiera în România:02.09.2005

Reluările continuă, acum venind rândul unui serial din anii 1960, despre un bărbat muritor care se însoară cu o vrăjitoare cu un nas special. Regizoarea și scenarista Nora Ephron a fost suficient de inteligentă pentru a nu relua clasica poveste, încadrând de fapt originalul într-o poveste modernă. În actualul film, Jack Wyatt (Will Ferrell) este un actor în pragul divorțului care dorește să reînvie serialul, jucând el rolul soțului Darrin, spre a-și relansa cariera. Are nevoie de o parteneră anonimă care să nu îl eclipseze. O descoperă astfel pe frumușica Isabel Bigelow (Nicole Kidman), într-o librărie, băgându-și nasul - care seamănă izbitor cu al originalei Elizabeth Montgomery - prin cărți.

O invită la o cafea, dar ce nu știe el este că Isabel chiar este o vrăjitoare, decisă să renunțe la puteri pentru o viață "normală", idee privită cu neîncredere de tatăl ei, Nigel (Michael Caine). Isabel intră în planul lui Jack, acceptând spectacolul doar ca să fie alături de el. Este tocmai ce îi trebuie lui Jack: o parteneră fără ambiții. Dar nu pentru mult timp. Când Isabel îl aude pe Jack vorbind cu agentul său, Richie (Jason Schwartzman), lucrurile se întorc și ea se hotărăște să preia controlul lucrurilor, chiar dacă este nevoie și de puțină magie. Prietenele ei, Maria (Kristin Chenoweth) și Nina (Heather Burns) o ajută pe mătușa Clara (Carole Shelley) să arunce o vrajă asupra lui Jack, care se îndrăgostește complet de Isabel, și nu îi mai pasă nici măcar că popularitatea ei o depășește pe a lui. Isabel anulează însă vraja și îi câștigă inima fără vrăjitorii, ci "natural".

Comedia este mai degrabă amuzantă decât copios de hilară, dar aduce un omagiu cuvenit precursorului de pe micul ecran. Scenariul ar fi putut avea îmbunătățiri, dar la final transmite un mesaj pozitiv despre onestitate și prietenie. Kidman este minunată, cu o voce șoptită a la Marilyn Monroe, demonstrând abilități pentru comedie. Aproape că îl umbrește pe Ferell, după cum face personajul ei în film, dar prestația ei se îmbină fericit cu a acestuia, precum și cu a celorlalte nume importante din distribuție.

Filmul conține unele expresii brute, umor sexual, elemente de vrăjitorie, nuditate parțială neclară, făcându-l recomandabil mai ales pentru adulți și eventual adolescenți mari. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.