Regia:Paul Weitz
Roluri principale:Dennis Quaid, Scarlett Johansson, Topher Grace
Gen:Comedie, Dramă
Durata:109
Producător:Depth of Field
Premiera în România:22.07.2005

În urma unor restructurări un bărbat se trezește sub ascultarea unui șef care are jumătate din vârsta sa, în filmul comedie-dramă scris și regizat de Paul Weitz, "Șef, și puțin mai mult!", o analiză pătrunzătoare a lumii fără de inimă a corporațiilor de astăzi.

Dan Foreman (Dennis Quaid) a fost mulți ani directorul echipei de vânzări de reclame la publicația "Sports America", dar află că Waterman Publishing a fost cumpărat de Globecom, condusă de nemilosul Teddy K (Malcolm McDowell). Carter Duryea (Topher Grace), șef de vânzări de telefoane mobile la Globecum este adus în locul lui Dan, care se simte foarte umilit: trebuie să dea raportul unui tânăr fără experiență în domeniu, care i-a luat fotoliul. Prima întâlnire a lui Carter cu echipa ce o conduce se dovedește a fi un dezastru, dar după începutul cu stângul reușește să țină un discurs motivator despre "sinergie". În ciuda presiunilor de sus pentru a-l da afară pe Dan, Carter îl păstrează dar îi cere să aleagă alții din echipă care să plece. Pentru Dan, colegii îi sunt ca o familie, dar în final directivele sunt directive.

Căsătorit de șase luni, Carter este părăsit de soție, acesta ajungând rapid să constate golul din viața sa. Într-o seară, pentru a nu mânca singur, el se auto-invită la cină la familia lui Dan: acolo o cunoaște pe soția gravidă a lui Dan și pe fiicele acestuia (printre care Scarlett Johansson ca Alex). Atât pe plan profesional cât și personal, Dan este puternic înrădăcinat în trecut, iar stilul proaspăt al lui Carter îl ajută pe Dan să își lărgească orizonturile. Similar, Carter ajunge să respecte sfaturile lui Dan, astfel că fiecare învață de la celălalt, adăugând sinergie temei filmului. Apar însă complicațiile. Carter și Alex se întâlnesc la o cafenea, petrec apoi ziua împreună, iar la final Alex îl invită pe Carter în camera ei. Ce are loc acolo intuiți. Alex dovedește că nu mai este "fetița tatii" printr-un gest nu doar imoral, dar care nu se potrivește în contextul altfel solid al scenariului, oricât de atrăgător ar putea fi considerat Carter. Evident, nu trece mult până Dan descoperă ce se întâmplă cu fata lui, iar comportamentul său devine din acel moment vulcanic.

Cuplul central al filmului, Dan-Carter, trece printr-o serie de experiențe și întorsături, care nu fac parte din categoria celor previzibile. Amândoi știu că au de învățat unul de la celălalt, așa că evoluția relației lor nu este doar un simplu război. Dennis Quaid reușește să facă un rol extrem de convingător ca om de afaceri strâns cu ușa. Topher Grace oferă portretul unui începător ambițios dar decent. Iar Scarlett Johansson, dincolo de propunerea indecentă amintită mai sus, oferă o interpretare reușită. Filmul în sine este unul inteligent, peste media filmelor de acest gen, deci merită văzut.

Datorită unor expresii brute, unor scene de nuditate și viziunii de acceptare a sexului premarital, Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.