Regia:Jaume Collet-Serra
Roluri principale:Elisha Cuthbert, Chad Michael Murray, Paris Hilton
Gen:Horror, Thriller
Durata:113
Producător:Warner Bros.
Premiera în România:22.07.2005

Există cel puțin 20 de secunde de film de calitate în respingătorul film horror "Casa de Ceară". Din păcate pentru primul film al regizorului Jaume Collet-Serra, aceste scurte secvențe sunt cele pe care le folosește din filmul lui Robert Aldrich din 1962, "Whatever Happened to Baby Jane?". Filmul este reluarea unuia din 1953, un horror clasic ce îl avea atunci ca vedetă pe Vincent Price. Acum printre vedete este Paris Hilton, care, culmea, sfârșește moartă în acest film.

În centrul acțiunii este un grup de colegi de facultate (printre care Chad Michael Murray și Paris Hilton) care, în drum spre un important meci de fotbal, ajung să se oprească într-un oraș semi-fantomatic dintre Gainesville și Baton Rouge. Singura și terifianta atracție a orașului este un muzeu cu figurine extrem de bine realizate (de ce oare? știți desigur!) din ceară, de care se îngrijesc doi frați sadici (ambii interpretați de Brian Van Holt). Unul dintre frați a fost desfigurat în timpul operației de separare de la naștere, provocând o puternică rivalitate între gemeni (de aici referința la "Baby Jane"). Bineînțeles, turiștii fără voie din oraș trebuie să se ferească să ajungă exponate de muzeu.

Actori frumoși. Maniaci cu cuțite. Cantități mari de ceară topită. Dvs umpleți restul pentru a deduce acțiunea filmului. Complotul este slab, iar interpretarea... am putea spune că manechinele de ceară ale doamnei Tussaud ar putea citi la fel de bine. "Casa de ceară" se topește rapid într-o baie de sânge, cu clișee specifice genului, trupul uman devenind recuzită de bază a filmului. Pe afișul filmului putem citi "Prey. Slay. Display", la care foarte bine s-ar putea adăuga: "Stay Away!" Sau mai pe românește: nici picurat cu ceară nu merită să mergeți la film.

Violență gratuită și sângeroasă, imagini cu torturi, umor și scene cu conținut sexual, inclusiv streaptease și sugerarea de sex oral, folosirea țigărilor și alcoolului, folosirea frecventă a unui limbaj grosolan. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu O - adică ofensator moral. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu R - adică acces restricționat.