Regia:Nigel Cole
Roluri principale:Ashton Kutcher, Amanda Peet
Gen:Comedie, Dramă, Romantic
Durata:105
Producător:Touchstone Pictures
Premiera în România:03.06.2005

Regizorul Nigel Cole ne oferă o comedie pe alocuri plăcută, dar nu extraordinară, în filmul "Din prea multă dragoste", din păcate mult prea asemănător cu comediile romantice de astăzi, care merg în special pe "contrariile se atrag". Oliver (Ashton Kutcher) este un recent absolvent care locuiește în Los Angeles și dorește să își înceapă o afacere pe Internet. Emily (Amanda Peet) este o fată cu spirit liber, și cu o istorie a dezamăgirilor în dragoste.

Oliver și Emily se întâlnesc într-o cursă de avion ce se îndreaptă spre New York, după ce el a asistat la finalul ultimei ei relații, într-o scenă din aeroport. Se privesc ochi în ochi în timp ce așteaptă avionul, și fac sex (se deduce) atunci când Emily năvălește spontan în toaleta avionului unde Oliver se curăța după un incident cu apă minerală. Ei se întorc apoi la locurile lor fără a-și ști măcar numele unul altuia. Ajunși în New York, Oliver și Emily se despart, cică nu s-ar potrivi. O (altă) întâlnire din întâmplare face să își petreacă apoi după-amiaza împreună. Conversația ajunge la planurile lor pe termen lung: Emily nu vrea nimic; Oliver însă are viitorul bine trasat. Mai în glumă mai în serios, el îi spune ei că în șase ani va fi bogat și căsătorit cu o femeie frumoasă, și îi dă chiar numărul său de telefon pentru ca ea să poată verifica atunci predicția lui.

O iau apoi pe drumuri diferite, dar nici unul nu uită de celălalt. El începe să lucreze pe Internet. Ea încearcă să fie mai întâi actriță, apoi se apucă de fotografie. Drumurile li se intersectează de-a lungul anilor, în orașe diferite și în situații de viață diferite. De fiecare dată atracția dintre ei crește, dar nici unul nu admite. Între întâlniri, filmul oferă meditații despre dificultățile relațiilor din ziua de astăzi, precum și despre nestatornicia inimii omului. Nu este prea greu de ghicit spre ce se îndreaptă filmul din acest punct.

Kutcher, reușește un rol mai bun decât cel din "Zbor de fluture", dar nu extraordinar. Peet are un rol care este interesant de urmărit, dar pare ciuntit de scenariul mediocru. Împreună ei nu arată prea multă strălucire. Kal Penn și Kathryn Hahn sunt prietenul lui Oliver respectiv prietena lui Emily, două dintre personajele secundare ale căror roluri nu cunosc o dezvoltare suficientă. Filmul privește cu nepăsare relațiile sexuale premaritale, scena din avion fiind elocventă. Împreună cu o altă scenă din film, au făcut ca ratingul să fie AP-13.

Filmul conține câteva scene sexuale, inclusiv o nuditate din umbră, beție și expresii profanatoare. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-III - adică pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.